Skolstart & Motumash.

Gaaaahhhh!!!!
Varför kan inte blogg-appen funka som när man bloggar på sidan?
Det vill säga att det sparas per automatik och kan återställas om något skulle knasa.
Nä,istället så sitter man där och blippar på mobilen,anstränger sig för att inte råka 'gå tillbaka' eller något annat,men likt förbannat så fuckar det och allt man skrivit är booooorta med viiindeeeen!!!
Och jag bara gaaaahhhhhh!

Jag skulle troligtvis blogga mycket oftare om inte risken var så äckligt stor för att det jag skrivit skulle försvinna.
Då suckar jag och skiter i det istället.

Oh well...
Nu är det tillbaka till rutinerna när båda kidsen har skola.
Spike började ju i onsdags & Leeloo började idag.
Man har ju blivit lagom bortskämd under sommarlovet,slippa gå upp vid 06.
Omställningen tar så hårt på mig,haha.
Fan vad jag känner mig gammal,men typ den första veckan så är jag mer död än levande.
På ungarna märker man ingen större skillnad,inte på Spikey iaf,Leeloo brukar dock vara lite gnälligare än vanligt.

Skulle egentligen ned till adhd-mottagningen idag men jag var så trött så jag verkligen inte orkade.
Lade mig poch vilade nån timma men jag är lika mycket zombie för det.
*gnäll gnäll*

Något lite roligare.
Fick mail från ett hårdrocksband som heter "Motumash".
De frågade om de kunde få ha med min blogg i sin video till låten "Fuck you".
Jag kollade upp bandet som verkar vara ett gäng sköna göbbar,så jag sa självklart ja.
Skitkul ju!
Och låten fastnade jag för,riktigt bra!
Lyssna själva om ni känner för det.
Vid 2.06 börjar texten där jag nämns,samt bloggtjofräs.

Den handlar om en sorgsen man som sätter sin chans på att hitta kärlek genom att gå ut och lyssna på coverband.
 
Den sorgsna killen hittar dock ingen kärlek på krogen där coverbanden spelar utan väljer att gå hem.
Där slår han på sin dator och går in på din blogg och tittar.
Texten lyder i tredje vers: "I walk home to a lonley night. Turn on my Mac to the Starsprinkle site. Dream away to a holy land, please do ever never trust a cover band."
 






Nu ska jag dö på soffan en stund.
Sug & fräls//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: a

haha schysst låt

Svar: Absolut :D
Starsprinkle

2016-08-22, kl 21:20:16


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0