Attackerad av hund.

Idag blev jag skärrad,arg,rädd och skakig.
Attackerad av en lös hund som försökte hugga Megas om och om igen men den fick tag i mig istället.
Inga små nafsanden,den högg _hårt_!
Jag har nu ett stort blåmärke på magen  som som växer sig ännu större,och såg senare att den lyckats hugga mig i låret med,där gick det hål.
Jag är mest glad att jag lyckades hålla Megas så högt upp att hundens käftar inte nådde henne,då hade hon blivit ett durkslag då denna hunden var större och kraftigare än min lilla nakenfis.
Hundjäveln gav sig inte,den hoppade,högg,hoppade,högg osv osv.

Jag har fotat mina skador och ska anmäla detta till polisen, för vem vet, det kan ju ha hänt förut med samma hund.

En granne sa sen att kvinnan ljög då hon sett att hon visst hade hunden lös.
Jävlar om jag hade vetat det,hade skällt ut henne utav helvete.
Men både jag och Taisto fick intrycket av att hon var lite knepig.
Hon bad inte om ursäkt & frågade bara om jag fick ont.


//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: anders

hur såg hunden ut? var det i hbg.

Svar: ah det var i Hallsberg. .precis utanför mig,på norr. googla Welsh terrier..nåt liknande var det
Starsprinkle

2016-02-12, kl 17:33:33


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0