En jäkla massa födelsedagar + porträtt.

Söndagsmorgon,kaffet är intaget och jag sitter & pysslar om min farm på 'Farmville 2' i vanlig ordning.
Spike är hos tjejen i Västerås,kommer hem ikväll & Leeloo sitter inne i mitt rum med sin kompis I,de spelar 'Minecraft' på Ps3 som vi införskaffade för lite sen.
Jag vann nämligen budgivningen på en PS3 konsoll för lite sen, med 1 handkontroll och 7 spel (varav 5 är rutten sportbajs) för bara 620:-,den ni.
Fin deal as fuck!


So,vad har hänt här sista tiden?
Förra helgen var jag & Leeloo in till Taisto,underbart!
 
 

Kul att Leeloo ville följa med också,det gjorde Nova glad.
Hon fyllde 10 år där i söndags med så det blev lite födelsedagsfikande och presenter :)
Tjejerna spenderade större delen av helgen med att spela 'Minecraft' tillsammans,det blev inte mycket tid till annat :p
Jo,Leeloo var på bio för första gången i söndags med.
Hennes pappas sambos mamma (så,extra mormor va?) bjöd henne + Amandas tre söner ,de såg 'Snobben' och enligt Leeloo var den inte jättebra,haha.
Taisto var världens gulligaste som åkte in till stan o släppte av henne vid Filmstaden för att sen födelsedagshandla.
Jag passade på att dammsuga & skura där hemma under tiden och sen när de var tillbaka slängde jag ihop en enkel tårta :)

I fredags skulle min gamla far fyllt hela 81 år om han levt.
Damn,gamla gubben.
 

När jag var liten tyckte jag det var lite pinsamt att ha en sån gammal pappa.
Minns särskilt en gång när jag var med honom till pizzerian och pizzagubbarna frågade om han hade barnbarnet med sig,haha.
Tänker ofta på gubben,både bra och dåliga tankar men fokuserar mest på det positiva,de fina minnena :)

Och i onsdags skulle Spikes farbror Tobbe fyllt 33 år.
Min moster Yvonne skulle blivit 71 i början av februari,tror det var den 2a,4e eller 5e,minns inte riktigt.
Jäkla massa födelsedagar hit och dit.
Och snart blir Spike 16,den 3e mars närmare bestämt,känns helt sjukt.
Han är nu lika gammal som när jag fick honom liksom,klämde ut ungen månaden innan jag blev 16.
Just ja,och igår fyllde mina horn 3 år ;)
 


Oh well.
Hade finbesök för lite sen,vår kära vaktmästare Putte kom och fixade mitt skåp.
Det har bara vart trasigt i..tja,vad kan det vara...8 - 10 månader kanske?
Jag är snabb som fan ;)
Nu är skåpet helt och går att öppna som vanligt igen,tack bästa Putte ;)
Och ja,jag fick tillåtelse att lägga ut i bloggen,han är en av mina läsare sörrni! ^^

haha,började med detta inlägget imorse men så kom det massa annat imellan för nu är det eftermiddag.
Jag bakade en sockerkaka med vaniljyoughurt + rivet äpple med kanel och socker.
Hoppas den smakar lika bra som den luktar.


Igår bakade jag och Leeloo kladdkaka,dagen innan det med,det gick åt,haha.
Så enkelt och så gott ju!



Ohhh just ja,måste ju för fan visa er!
En fantastisk tjej på instagram vid namn Linnea har målat av mig. (zombiefreak92) <--- klickbart.
Så jäkla duktig är hon,jag fullkomligt älskar bilden!
Ska få originalet postat,tänker rama in och sätta på väggen,hej narcissist,lol.
Hon är grym,vacker,talangfull,snäll och ja,awesome <3

 


Nu ska jag ut med byrackan så här får ni lite mer bilder//hellA

 
 





Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0