Doshöjning & 2 år.

Oj!
En hel vecka har visst passerat sen jag skriv sist.
Har haft tanken att sätta mig och knappa varenda dag men har inte kommit längre.

Det är lördag och klockan är strax 15,jag har bökat lite inne i klädkammaren,organiserat lite osv,vattnat mina törstiga växter och lite sånt där.
Nu sitter jag i soffan och har Seinfeld-maraton för mig själv.
Spike är i Västerås och Leeloo är hos far sin så det är lugnt som sjutton,inte ens katterna flänger runt ^^

Vad har hänt här sen sist då?
Förra helgen fick jag njuta av att ha min karln här vilket var lite extra underbart då vi inte hade setts på 3 långa veckor,ughh.
Vi hade tacomys med kidsen,kollade film och självklart massa snuskande.
 

Måndagen tog vi bussen upp på byn,han skulle vidare med tåget hem och jag skulle ned till min psykläkare.
Vi diskuterade doshöjning av Elvanse eftersom den håller i sig så pass kort tid så gorde vi upp en plan för närmaste framtiden vilket känns bra.
Jag är ääääntligen uppsatt i kön för KBT,jag har bett om det skitlänge,har bett flera olika läkare,psykologer & sköterskor men ingen har tatt tag i det förräns nu.
YEEES!
Eftersom min ångest & sociala fobi (etc etc) blivit värre så behöver jag friska upp alla kunskaper jag fick genom KBT för många år sedan.
Kön är lång men nu är jag äntligen på listan iaf!
Sen när jag mår bättre psykiskt ska jag gå i ADD/ADHD grupp för att få lite verktyg där med.
Jag tror det kan bli jättebra :)

I torsdags började jag med högre dos av Elvanse.
Den ska alltså hålla i sig längre osv.
MEN det måste fan vara något fel på mig för efter bara 4 timmar så var jag sanslöst trött,helt utmattad o ögonen var suddiga av trötthet.
Så ska det INTE vara kan jag ju tala om.
Tog igen igår och det var samma sak,jag var så trött så jag inte orkade nånting men kunde inte somna heller.
Jag förstår verkligen inte!
Idag tog jag den gamla dosen (har några kapslar kvar) och är inte sådär trött,inte ännu iaf.
Jag måste ringa ned till psyk direkt på måndag för detta är fuckat!
UGH jävla mediciner,jävla pusslande,jävla trixande innan man hittat rätt.
Jag tänker kolla om jag kanske kan ta 30 mg sen några timmar senare en påfyllning,istället för som nu 50 mg direkt.
Vet att många andra har det så.
Det är fina kapslar iaf :)


Oh,i tisdags firade jag hela 2 år utan cigaretter!
Jag är otroligt stolt över mig själv som lyckats med att inte ens ta ett enda bloss på en cigarett,och rätt förvånad också för den delen,haha.
Tack till mig själv och tack till e-cigg.


Nä fan,nu måste jag få nåt i magen,det kurrar,knorrar och gör en jäkla massa oväsen.

Mwaah//HellA 
Och här får ni en massa egopics för jag kände mig snygg varav den översta i raddan är utan filter för omväxlings skull ^^
 

 
 
 







Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0