Krångel & snygg.

Söndagskväll & jag halvtittar på 'På smällen' som går på kanal 5 samtidigt som jag surfar runt på facebook och Tradera.
Har ni haft en bra helg?
Gjort nåt särskilt?
Här har det vart lugnt,mest grejat med diverse här hemma och trilskats med ångestskiten,har känts bättre idag dock.
Imorgon måste jag ringa ned till psyk...igen.
Inte första gången en av läkarna där krånglar till det,jag försöker förstå men jag vet inte hur de kan krångla till det så.
Den här gången fick jag 2 uttag på starkare Elvanse när jag skulle ha de svagare.
Alltså gaaah.
Nu har jag totalt 4 recept liggandes på Apoteket,på mediciner som jag inte ska ha.
What the actual fuck!
Ska gå på de svagare Elvanse ett tag till,typ någon månad då mina adhd-sköterskor kommit tillbaka från semestern.
Så får vi se hur vi ska göra sen.
För de på 50 mg funkar inte alls för mig konstigt nog,inte nu iaf.
Oh well.

En bra sak i helgen som gjorde mig jäkligt glad,var att en väst jag inte kunnat ha innan passade nu.
Den sitter till och med bra,yaay!
Har märkt att vissa tröjor sitter lite bättre,så jag tänkte att jag skulle testa den iaf,whoop whoop.
Vikten går lite upp och ned.
Jag vill fortfarande minska X antal kilon men jag är mer tillfreds med mig själv nu än vad jag var för några år sen.
Jag har insett att min vikt inte definerar mig.
Men ah,det är ett stort ämne för mig,skulle kunna skriva hur mycket som helst om det.
Summan av kardemumman - jag kände mig snygg i västen och blev glad för att den passade. :)


Nä fan,detta inlägget har tagit alldeles för lång tid.
Ska strax krypa till kojs o vänta på måndagen,håller tummarna för att jag får e-juice med posten för jag har vejpat slattar av mindre goda juicer hela jäkla helgen,ughh.

Nattinatt//hellA
 
 




Här kommenterar du:
Skrivet av: Charlotte

Tänkte på en sak - just ökad ångest är ju en vanlig biverkning av Elvanse...

Svar: ah fast när den går ut,framåt kvällen :)
Så är det med de flesta centralstimulerande.
Starsprinkle

2016-02-01, kl 13:25:39
URL: http://studiepeppen.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0