Ommöblering & målning.

Inatt när jag ledde Leeloo tillbaka till sängen efter att hon gått runt o snurrat i sömnen och härjat om diverse i vanlig ordning så kände jag hur jäkla kall hon var.
Märkte att det drar in rätt ordentligt från fönstret där hon har sängen så jag bestämde mig för en liten ommöblering idag.
Jag hade skitbra timing för jag hann preciiiis bli färdig tills hon kom hem från skolan.
Damen blev glatt överraskad och tyckte det var fint så jag är nöjd :)
Önskar hon hade större rum dock,det är inte mycket yta att leka på för hennes rum är fan minimalt.
Som t.ex när sängen står intill en vägg så vid slutet av den så är det kanske 40 cm kvar till andra väggen.
Möjligheterna att variera möbleringen är iiiinte stor alls.
Men,men..det är som det är.
När jag blir rik miljonär ska jag köpa hus,då jävlar,haha ;)

Så har jag ägnat mig åt att torka av vg-hinnan från fönstrena i vardagsrummet.
Vad fan är vg-hinnor?
Jo,när man vejpar så mycket som jag gör (konstant och sub-ohm) så bildas det en hinna på fönstren av det vegetabiliska glycerinet (även känt som glycerol).
Så har katterna klämt in sig vid växterna där vid fönstret för att spana på fåglar,då har huuur mycket päls som helst fastnat på denna hinnan,såg för jävligt ut.
Haha,oh well,det ser bättre ut nu.


Har målat lite.
Målade en skalle så den blev alldeles jättefin och en piedistal till köket.
Hela jäkla köket ska gå i vitt och limegrönt you see.
Ska måla vitrinskåp,handdukshållare,hurts och kökssoffa bara jag får pengar så jag kan inhandla färg och bättre penslar.
Kommer bli awesome.
Så ska jag klä om sitsen på kökssoffan till limegrön.
I lööööv limegrön <3



Men nu ska jag sätta igång lite kaffe//HellA
 
 
 




Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0