Iväg till Eskilstuna.

Nej,nu måste jag försöka ta mig i kragen,alldeles för dåligt med bloggande.
Förresten,mellanslagstangenten vill inte alltid så ha överseende om orden sitter ihop,jag orkar aldrig gå igenom det jag skrivit nämligen.

Hej på er kära läsare.
Jag tar mig en liten paus med kaffe och vejpdon medans tvättmaskinerna och torktjofräs gör sitt nere i källaren.
Har passat på att dammsuga och skura med,samt bytt ut en möbel i badrummet då jag var i Kumla igår och hämtade en som skänktes bort,det blev skitbra :)
Fy fan vilket jävla dammlager som blir på allt i badrummet pga kattsanden.
Ibland måste jag använda billig skitsand och den dammar alltid så inåt!
Ughh!

Vad har hänt sen senast då?
Jag brukar kolla in min egen intagram för att bli påmind om vad jag gjort,haha.
Well,nåt jag minns utan att kolla iaf är söndagen.
Då var vi en hel drös med folk som brummade iväg i två bilar till Eskilstuna.
I ena bilen var det Hanna,Jossi,Shane,jag,Spike,min bror Björn samt min mamma.
I andra bilen åkte Peter (Hannas 3 äldsta ungars pappa),Noomi,Dexter,Viljah & Leeloo.
Det var en riktigt varm dag,solen värmde på utav helvete så jag såg till att bada både mig själv och kidsen i solskydd med hög faktor.

Alarmet på min mobil ljudade redan 05.20 och jag fick snällt kliva upp med extremt trötta ögon efter bara 3 timmars sömn,på grund av något som jag kommer berätta om senare.
Anyhow,vid 08 blev vi hämtade och for iväg,var framme vid Parken Zoo strax innan de öppnade.
Knallade runt,kikade djur,spelade bort massa pengar,åkte karuseller bla bla bla.
Efter bara några timmar var jag redo att gå och lägga mig,haha.
Så trött så ögonen sved.
Vid 16 tror jag det var,så uppträdde Sean Banan,de andra kollade medans jag la mig i gräset bort från allt och alla en stund.
Sen spelade vi lite mera på chokladhjul etc.
Vi lade alldeles för mkt pengar på det,haha men det är nåt särskilt med det hela.
Försökte vinna till Camilla & Ida som tack för hjälpen med Megas.
De passade henne från morgon till kväll så vi kunde åka iväg,utan dem hade det var omöjligt.
Meeeeen ingen vinst denna gången.
Sist vi var där,för några år sen,då vann jag choklad ena gången och chips andra gången,och Björn vann diverse han med.
Haha.
Flatorna vann dock,så det var kul :)

I det stora hela var det en bra dag om man bortser från 'gnäll-hella' med familj :p
Jag är impad över att Leeloo orkade.
Hon vaknade med feber den morgonen nämligen,slem i halsen,kraxig etc etc.
Tvingade i henne mängder vätska samt nån alvedon då och då.
Och ja,hon var duktigare än mig ;)
När parken stängdes så rörde vi oss mot bilarna och brummade till Arboga för att käka på McDonald's.
Det var världens längsta kö,alla var trötta och griniga men till slut så fick vi i oss mat och kunde åka vidare hemåt.

Åhhhh guuud vad jag älskar min störda Hanna.
När vi nästan var vid utgången så drog hon av sig brallorna för hon var så varm och svettig,gick runt i bara linne och kallingarna.
Hon är så jävla härlig <3
I mean,come on,hur kan man inte älska henne.
Hon påstår att det är mitt fel att hon är så störd eftersom hon vuxit upp med mig,hahaha.
Hmm,ser nu att videoklippen läggs upp underligt.
Har för mig att de flesta läser min blogg via mobilen,hoppas det går att se dem.

Fler videos från dagen & lite bilder:





Tyvärr saknas några på bilden,hade vart kul med en på hela gänget som var där..
 
 

Det får räcka för denna gången,jag måste springa ned i källaren till tvätten.

Jag skaaaa verkligen försöka blogga mera.
Har bara vart så mycket...mycket i mitt huvud som jag grubblat över,samt mycket att göra.
Och jag ska fortfarande svara på frågorna ;)

Pöss på er//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0