PMDS & KBT.

Sitter & halvglor på "Zombieland" som jag redan sett X antal gånger.
Att se den nu får mig bara att längta ännu mer efter uppföljaren!
Åhhh vad jag längtar!
Zombieland är lätt en av mina favoritfilmer!


Utöver filmen lyssnarjag på gamla härliga Sigge Fürst:

 
Från det ena till det andra...

Dagarna innan mens så blir jag rätt låg.
Känner mig väldigt deppig och extra känslosam.
Som idag,vart på vippen att börja böla flera gånger,helt utan skäl.
Jävla hormoner!
Så vill jag ha kramar,närhet liksom!
Men samtidigt vill jag avskärma mig från alla människor.
Jävla dum kombination det där.
Det har faktiskt tagit mig flera år att koppla detta måendet samman med mensen,jag är nog lite retarded.
Flera tror att det är PMS men nä,det är hundra gånger troligare PMDD,eller på svenska PMDS men de flesta vet inte vad det är har jag märkt.
Klicka på nåt av namnen för att läsa mer.
 


När vi ändå är inne på mående...
Var hos PTP psykologen igår och nu har vi gjort upp en liten plan,håller tummar och tår för att det ska funka så jag kommer någon vart här i livet.
Vi ska börja så snart hon kommer tillbaka från semestern i mitten (typ) av nästa månad.
Börja smått med lite lätt KBT,sen står jag i kö för grupp KBT nu till hösten.
Jag är både pepp och rädd.


Nä,nu ska jag gå och fixa till växterna i Leeloos akvarium som flutit upp till ytan.
Puss//HellA
 









Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0