Porrsmärtor,städning,polisen & Max.

Ett riktigt snuskdag blev det tisdag till onsdag,det känns i hela kroppen att jag inte är 'van' vid att ha så mycket snuskande för mig för jag har ont i varenda muskel.
Funderade på att använda käppen jag tog efter pappa,haha.
Nä,jag överdriver men jag har riktigt jävla ont.
Ryggen som jag har ont i i vanliga fall smä'rtar hundra ggr mer,nacken gör ont likaså axlarna,musklerna i lårens fram & baksida etc etc etc.
Helt galet,hahaha.
Men totally worth it.
Spike - om du läser detta: Sorry,not sorry!
Har sagt åt dig flera ggr att du får skylla dig själv om du läser min blogg och det handlar om snusk ;)
Taisto var alltså här tisdag till onsdag då Nova var på kortis.
Vet inte vad fan det var med oss,vi är båda väldigt kåta människor men nu var det nåt extra,ingen aning om varför.
Så fort vi såg ett tillfälle var vi på varandra.
Underbart!
Men jag borde fan stretcha före och efter sex,haha...men vem i helvete gör det liksom?
Jag är rätt böjbar trots att jag har mer fett på kroppen än någon i storlek 'small' eller 'medium',så T brukar vrida och vända mig på alla möjliga konstiga sätt...därför jag har så ont nu.
I mean come on,vem fan måste ta Alvedon och/eller Ibumetin dagen efter sex?
Och två dagar efter...Ujuj,jag är som gamla Agda 97 år ungefär.
En liten notis bara,jag bryr mig inte allra minsta lilla om någon/några stör sig på att jag skriver om sex.
Läs inte min blogg bara,så var problemet ur världen.
Vet nämligen att vissa tycker jag är såååå konstig för jag skriver om annat än typ inredning,barnen och sånt,som alla andra gör.
Någons vän/arbetskompis läser det jag skriver och informerar sedan denna om allt konstigt.
Hahaha,rätt patetiskt faktiskt.
Men kör hårt folk,have fun.
Jag gillar den jag är och skriver om precis vad jag vill om det så skulle handla om läckande anus.
YUP!

Anyhow,riktigt mysigt att ha T här.
Förutom att snuska så var vi och handlade på Lidl sen grillades det flintastek medans jag höll på med tvätten i källaren.
Älskar dessa behagliga kvällar då det är ljummet ute.

I måndags kom flator o hämtade mig vid parkeringen,vi for och hämtade Spike som hade lång rast,sen drog vi till polisen.
 

Äntligen tog vi tag i att fixa legitimation till ungen.
Han som ut en som förbrytare på sin bild men det gör inget,det hör till att se förjävligt ut på sitt leg/pass.
Hanna smygfilmade när jag satt och försökte hålla baby Sha-nay-nay glad:



När vi var klara där drog vi ut till huset i Åsbro,jag hjälpte dem med lite flyttstädning.
När vi drog på morgonen var det rätt burrigt så jag tog mjukisar & kängor,senare under dagen slog det om till sommar och jag höll på att avlida där i städningen.

Svett överallt.
rövsvett,armhålesvett,ljumssvett,tuttsvett..ughh.
Var ju tvungen att lufta lite men orkade inte knyta av mig kängorna så gick med brallorna nere en stund.
Mycket tjusigt och classy,som vanligt.

Klara där så drog vi tillbaka till Hallsberg för att lasta av de sista prylarna hemma hos dem,jag lånade svalare kläder samt flip flop och vi drog in till Örebro för de skulle köpa en annan bilbarnstol från någon.
Vi stannade först på Max då vi alla tre var skithungriga.
Där vid borden ute satt ett par med sin vit/gula nymfparakit som de pussade på och pratade med.
Liksom..okey?
Varför tar man med sig en pippifågel till Max?
No idea.

Jag tänkte låta Shane doppa fingret i ketchup för att se ur hon skulle reagera på smaken.
Hon stoppade inte ens fingret i munnen som hon gör annars,istället kletade hon av det i ansiktet på mig,haha.
Så garvade hon,skitunge!
 



En drös bilder togs som vanligt,here you go.
Och det var allt för mig just nu.
Pöss//HellA
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0