Sean bästa Banan (Putte i parken)

Åh,vilken härlig dag vi hade igår!
En riktig familjedag och vi blev ett helt gäng.
Jag,Taisto & Leeloo, sen Hanna,Jossi,Peter och alla kidsen,dvs Shane,Viljah,Dexter & Noomi.
Vi for in till Örebro,till gratisfestivalen "Putte i parken".
Knallade runt lite här och där,kikade på diverse,umgicks,skrattade etc sen gick vi bort till scenen i Slottsparken för där skulle minsann bästa Sean Banan uppträda.
Vi var där i god tid för att kunna stå rätt långt fram,annars hade ju inte ungarna kunnat se särskilt mycket alls.
När klockan äntligen var 17 så var det så jävla fullsmockat.
Jag vägrade titta bakåt för då hade min hjärna fuckat till det,av att se människohavet alltså.
Jag var tvungen att fokusera hårt för att stanna i min "bubbla" som jag kallar det.
Gjorde det för Leeloos skull,det är så jäkla sällan som vi gör något kul ihop nämligen.
Vi båda uppskattade det väldigt mycket :D

Jag gillar Sean Banan sedan tidigare men efter showen igår så gillar jag honom ännu mer.
Why?
Han pratade så inspirerande till kidsen i publiken om att man alltid ska vara sig själv,om hur han blev mobbad som liten och att mobbing suger etc etc.
Sen efter showen signerade han grejer och väntade tills precis alla i den enorma kön hade fått autograf/selfie/whatever med honom.
Tycker det är hur fint som helst.
Vi stod i kö över en timma för kidsen ville så gärna träffa bananen.
Och vi mammor,ja vi var ju minst lika förväntansfulla,haha.
Leeloo fick en stor kram och en puss på kinden,så sa han att hon var söt,hon blev eld och lågor,haha.
Köpte en svindyr keps åt henne som han signerade oxå.
Han sa till Leeloo att mina horn var fina och att Hanna borde skaffa likadana,haha.
Han tog Hannas mobil,kramade om hennes ungar i en härlig gruppkram och sa att han tar bilden,för mammor blir så stressiga när de ska fota kändisar typ.
När ungarna var klara så var det mammornas tur,minus Jossi för hon ville inte.
Jag pussade på bananen,så tog vi selfies sen signerade han Hannas arm plus att hennes tuttar höll på att ramla ur linnet ^^
Själv slängde jag fram tuttarna och ville ha autografen där.
Jossi sa att han tittade glatt & störögt sen skrev han dit sin kråka.
Haha,love it.

 
 

Efter det knallade vi runt lite till,kidsen spelade pingis en stund vid en Pepsi Max hörna och de fick gratis läsk och brillor.
Jag ville oxå ha så jag frågade om jag inte kunde få köpa ett par,men tjejerna där var så gulliga och gav oss mammor varsitt par,sweeeet!
Hungriga som fan drog vi vidare mot Mc Donalds som var fullsatt,brummade mot nästa och där fanns det mer plats.
När klockan var runt 22 tror jag,då var vi äntligen hemma,lång men mycket bra dag.
Leeloo sov ända tills 12.30 idag,den ni,haha.
Hon var nog trött efter gårdagen ;)

Just ja,en bekant gjorde mig uppmärksam på att Leeloo var med i en onlinetidning idag.
Det var en jättefin bild,hon sitter på Taistos axlar,klicka här för att läsa.
 

Han var för övrigt guld,fattar inte hur hans nacke och axlar orkade.
Först hade han Leeloo där uppe en stund,sen Noomi och sen Dexter.
Min karl är så jävla genomsnäll & fantastisk.
Och han var också jävligt trött efter att ha stått ut med mig,Hanna och Jossi hela dagen.
Det går inte riktigt att beskriva hur intensiva vi kan vara.

Anyhow,det var nog allt för mig just nu.
Nu ska jag titta på akvariet en stund som ikväll fick lite nya växter samt några guppy invånare-

Pöss//HellA

 
 







Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0