Större akvarium,Kenneth & trött.

Häjj gott folk,och även mindre gott folk.

Det är torsdag och Hella är trött.
Känns som allt går långsamt idag..känns lite som sirap.
Kropp och knopp är väl lite efter då jag sov extremt dåligt 4 nätter i rad,somnade inte förräns efter 04-05 nånting de nätterna.
Hittade ingen bekväm sovposition hur jag än vred och vände mig,och det där jäkla melatoninet börjar jag fundera på om de gett mig en placebo av,haha.
Jag hade såna förhoppningar för det då jag läst om massa människors goda resultat.
Melatonin är kroppens egna sömnhormon för de som inte vet,och det blev rätt nyligen inräknat i högkostnadsskyddet.

Anyhow...
Med Kenneth har det gått över förväntan faktiskt,katten ni vet?
Det var lite fräsande och 'kom inte nära jamandet' men de har faktiskt inte bråkat något.
Första natten var han orolig,gick och ropade högljutt efter sina gamla kompisar,utan att hitta dem.
Den natten somnade jag väl runt halv fem på morgonen,då tystnade han äntligen.
Lagom festligt när man hör fåglarna utanför vakna till liv genom att börja låta och man tycker de fan ska sova längre!

Hittade ett större akvarium på Röda Korset häromdagen.
Kikade bara in genom fönstret och fick syn på det,sprang in och kollade priset...90 spänn!
Bad dem spara det till mig tills dagen därpå.
Det är dubbelt så stort som de pyttefjuttarna jag har innan,sen var det med två håvar,3 större fina stenar,doppvärmare och pump.
Hur jävla fint fynd som helst.
Så jag har mest pysslat med det :)
Sakta men säkert artar det sig,tycker det börjar bli riktigt fint.
Ropade hem två billiga växter på Tradera igår med,och beställt billiga näringskulor av en kille så allt ska växa bra och må bra :)


Nu ska jag tvätta av nyllet och kleta på lite concealer på alla mina finnar.
Hej hopp - redig snopp//hellA

Just ja..detta tycker jag var skitskoj...en kommentar här i bloggen idag :)
Så jäkla bra,haha!


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0