Keldas färdiga grytbaser - buzz.

Jag är Buzzador & kom med i kampanjen för Keldas grytbaser för lite sen.
Hämtade ut två valfria (enda två sorterna som fanns då mitt Ica ej tar hem då det ej är någon efterfrågan enligt dem.)
Jag testade först 'krämig bolognese' till middagen,hade spaghetti till.
Man bryner bara köttfärs och häller över den färdiga grytbasen,superenkelt.
Det är inga tillsatser,hela 120 dagars hållbarhet & finns i 5 smaker.
Jäkligt snabbt & smidigt vill jag säga.
 


Tyvärr var detta inget för varken mig eller ungarna.
Leeloo tyckte det smakade vatten,spike sa inte så mycket & jag tyckte det var rätt smaklöst.
Så jäkla synd.
Var ju hungrig så hade på aromat & ketchup så gick det ned.

Några dagar senare testade vi den andra,'Balsamico & rostad vitlök'.
Tipset var att ha den till kyckling men jag kände för lite vegetariskt och körde med quarnbitar,det påminner ju om kykling ändå så.
Anyhow,jag gillade den inte direkt,åt lite grann men käkade inte upp hela portionen.
Det kan vara för att jag inte är något fan av balsamvinäger och liknande men ah.
Taisto var här då och han gillar sånt,han tyckte om maten MEN han kunde inte hålla med om det som står på burken,dvs 'smakrik & mustig'.
 


Så betyget blir nog tyvärr - nä!
Faktiskt första gången jag buzzar något som jag gett dåligt betyg,känns lite trist men man ska ju vara ärlig.
Själva idén är toppenbra både för de som har dåligt med tid,och såna som mig - som inte gillar att laga mat ;)
Men alldeles för dåligt med smak.

//HellA



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0