kräks här,kräks där,kräks everywhere.

Vaknade runt 4 inatt av att Leeloo ropade.
Jag låtsades inte höra och tänkte -'nä,hon får fan komma hit om hon vill nåt'.
Hon ropade flera ggr och till slut hörde jag att hon blev ledsen så då gick jag upp och kollade vad problemet var.
Då satt stackaren på sängkanten,det var en enorm pöl av spyor nedanför sängen,seriöst,den var enorm!
Spyor på benen & en ledsen Leeloo.
Där vaknade jag till.
God morgon liksom!
Hämtade en hink till ungen och en rulle hushållspapper att torka spyorna med.
Fy fan vad tid det tog att få bort allt,slemmiga jävla spyor som knappt vilja följa med upp på pappret.
Jag är inte känslig men till och med jag fick en lättare kväljning där.

Efter lite mer kräkande så la vi oss igen,fick iaf 1,5 timme till innan mobilalarmet ljudande.
Damen fick sova vidare och sov flera timmar,skönt för henne.
Så nu är hon badad och har rena sängkläder.
fan,jag som tvättade 7 jävla maskiner igår,det blev påfyllt direkt i tvättkorgen,ughh!

Håller både tummar och tår för att jag slipper magsjukan men det känns ju inte så jävla ljust.

Over and out//HellA
 



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0