Lukta på underbyxor.

Friska här i stugan,wohoo.
Så Leeloo kunde knalla iväg till skolan igår,härligt!
Hon var lite upprörd för hon missade bio med klassen i tisdags,det var ju lite typiskt men men,är man sjuk så är man.
Både jag & Spike klarade oss underligt nog och 'faran' borde vara över nu.

Ni som kollar på tv borde nångång ha sett reklamen för 'Lenor' sköljmedel.
De får det att framstå som typ världens bästa ofc.
För lite sen kostade det en tia på ica så jag tänkte testa bara för att,för inga produkter (typ) är så bra som reklamen får dem att verka,men damn.
Fanns inte jättemånga dofter att välja på som var nedsatta men jag valde 'Summer breeze'.
Jag blev glatt överraskad,luktar SÅ gott och doften håller i sig länge.
I fucking love it.
Men lita inte på lukten i själva flaskan,ha i åtanke att det späds ut och blir hundra ggr bättre.
jag är en sån där som älskar nya dofter på sköljmedel,diskmedel,rengöringsmedel etc etc.
Jag blir glad av nya,haha,känns lite weird men vem fan bryr sig.
Ser alltid fram emot att få komma hem och testa mitt nya medel och städning/diskning/whatever blir ännu roligare,haha.
För sån är jag ja!
I affären skruvar jag alltid av korken o står där och nosar,under förutsättning att den inte är förseglad såklart ^^
Anyhow,man vet att sköljmedlet luktar gott när både jag och Leeloo sen sitter och sniffar på våra nytvättade underbyxor,höhöhö.
Tänker lätt testa fler sorter.
Oj,vilket reklaminlägg det blev,oh well,så kan det vara.

Igår skulle jag vart nere på psyk för diverse tester och prat i samband med min medicinering men så kom den förbannande ångesten från ingenstans.
Sån där ångest som bara flyger på och man inte vet orsaken,hemskt jobbigt.
Så jag fick avboka för andra gången (Första var leeloo sjuk) och hoppas jag snart får en ny tid.
Shit,de lär vara så trötta på mig där nere på psyk,MEN å andra sidan så borde de ha full förståelse för ångest och dåligt mående tänker jag.

Har funderat på att göra en vlogg,det var riktigt längesen.
Vi får se vad som händer & fötter.
Men det är på tiden med ett videoinlägg känner jag :)

Nej fan,nu måste jag gå och skita.
Thanx,bye//HellA
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0