Påsk,paella & hårfärgning.

Här har det då fan inte hänt mycket kom jag på igår,men då var jag så jäkla trött så jag orkade inte blogga.
La mig redan typ 21.30 nånting trots att jag var barnledig,haha.
Hade ju tänkt njuta av kvällen för mig själv men jag orkade verkligen inte.

Idag är det måndag,som vanligt när det är lov för kidsen så blir jag lite dagsförvirrad så det känns som söndag.
En bra söndag dock,solen lyser och jag har balkongdörren öppen på vid gavel & flera av fönstren öppna.
Uuuunderbart,satan vad jag älskar våren!
Bästa årstiden - lätt!

Jag sitter med dagens andra omgång kaffe,har grejat lite här hemma men ska fortsätta när jag skrivit klart.
Har vart ute på en lite längre promenix med Megas och hon verkade älska vädret minst lika mycket som mig,hon var helt sprallig,haha.

Så har det vart/är påsk också minsann.
Jag spenderade helgen i Örebro med Taisto & Nova.
Spike har vart i Västerås sen i onsdags och Leeloo är hos far sin.
Fick så gullga mms från Henke,de var påskagummor/gubbar och gick runt och var söta ^^
Dock saknas Amandas äldsta grabb på bild.


Vi i Örebro gjorde inget särskilt 'påskigt' mer än att jag övertalade Taisto att köpa lite fjädrar och en påsklilja,haha.
Så lagade vi iordning saffranspaella,eller ja,han gjorde mest men jag bidrog med att skära paprika och lite sånt tjofräs.
Så jäkla gott var det och jättemysigt blev det.


Mer då?
Hmm,vi kollade klart 'Jurassic World',hade typ halva kvar då vi råkade få 'annat' för oss sist vi skulle se den.
Och så såg vi '8mm',eller ja..typ..herrn slocknade och jag puttade på honom säkert 5 ggr för jag ville han skulle se den,älskar den filmen.
Men nope,så den får han se om,haha.

Var på Willy's och handlade.
Stod och plockade lösgodis när jag hör ett 'glad påsk' bakom ryggen,vänder mig om och ser bästa E-M ('min' adhd-skötare på psyk).
Har inte träffat henne på jättelänge då jag går hos en annan nu tydligen.
Blev så glad,gav henne en stor kram så pratade vi en liten stund.
Hon ska sluta på psyk,byta yrke totalt då hon troligtvis fått jobb i fängelset.
Så jäkla typiskt.
Alltså missförstå mig inte,jag är superglad för hennes skull men det är nästan jämt så inom vården,när man hittar någon man verkligen tycker om och klickar med...då slutar de.
Lite extra glad blev jag för övrigt när hon såg att jag gått ned i vikt,haha ^^

Igår slutade jag äntligen vara 'ofrivillig' blondin.
Jag har ju gått runt och var blond dels för att jag innan klurade på vilken färg jag skulle ha härnäst,men sen har jag inte haft råd att köpa färg så,ja.
Anyhow,jag fick två förpackningar färg av Taisto för lite sen i förtidig födelsedagspresent <3
Och igår fick jag hjälp att färga det.
Skulle nämligen ha två färger så jag behövde hjälp med att dela upp håret och bla bla bla,annars kletar jag alltid i färger själv.
Det blev superbra och nu känner jag mig som Hella igen.
No more innocent blondie.


Tadaaa - I love it!
 
Nä,det får räcka för nu.
Tack o hej//HellA
 


 
 



Här kommenterar du:
Skrivet av: Hannele

Tkr du passar väldigt bra i blondt också även dessa "crazy" färger med ^^,

Svar: Oh tack tack :*
Starsprinkle

2016-04-05, kl 10:21:37
URL: http://instagram.com/hann3l3


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0