Glass & massa videos.

Igår morse runt 10 kom mina fina flator o plockade upp mig.
Vi tänkte umgås och käka glass för nu har vi inte hängt sedan flytten trots att de numera är hallsbergsbor igen.

Först drog vi till Uffes lada,köpte kattsand och en säck jord.
Jag ville ha 4 säckar (bara 100 spänn) men det fick inte plats i deras stora bil för de typ bor i den och den är fylld med skit,höhö.
Jag SKA fan städa den någon dag,så det så!
Sen parkerade vi vid Ica och knallade runt lite,hämtade ut paket på ica till min mor bla bla.
Både Hanna och jag var hungriga vid det här laget,och Hanna fick den geniala idén att dra till Mc Donald's eftersom de både har mat och billig mjukglass,så hon övertalade frugan och vi brummade bort till Brändåsen.
Eftersom både jag och Jossi ville sitta ute & käka så vann vi över Hannas önskan om att sitta inne,whoop whoop.
Ute var det ju jättefint och där inne var det kvavt som sjutton.

Käkade,hade trevligt och muppade oss som alltid.
Jag är förvånad över att ingen sa att vi skulle avlägsna oss.
Vi är duktiga på att prata,säkerligen för högt om saker som stjärthår,stjärtspringor och annat skoj likt fjortisar.
t.ex


Och:


Blev alldeles för mätt av maten trots att jag inte tog nån feting meny som jag gör i vanliga fall,men jag ville ändå ha glass...visste att jag skulle ångra mig annars,haha.
Så ahh,mjukglass med hundra kilo kolasås,omnomnom.

Sen var det dags att brumma hemåt och fy fan vad varmt det var nu,solen låg på hela tiden och jag var så mätt att det var svårt att andas,haha,fy fan.
Jag får inte i mig lika mycket mat som tidigare men min hjärna har inte riktigt förstått det,sånt kan ta tid.

Medans vi väntade på att Jossi skulle hämta ut paket så satt jag,Hanna och baby Sha-nay-nay i bilen o fulade oss:






Och:




Japp,en liten inblick i våra liv,right there.
You are whalecum ;)

Nu ska jag ta hand om min farm.
pöss//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0