Vårmarknad.

I fredags var det vårmarknad i den lilla byn Hallsberg.
Barnen var ju lediga pga klämdagen efter kristi flygare så vi kunde knalla upp tidigare än vanligt.
Inte Spike dock,han drog iväg mot Stockholm för att gå på lastbilsmässa,fota lastbilar & sälja sina egendesignade stickers.
Spike är GRYM,så driven och suverän!

Jag,min mor,lillebror,Leeloo och hennes vän Ida gick upp,skitfint väder verkligen,det är rätt ovanligt när det är marknad här.
Hela helgen har också vart superfin,det slog om till sommarväder så snabbt.
Och eftersom jag är svennebanan så måste jag ju gnälla lite över värmen,haha.
Har mest hållt mig i skuggan ;)
Jag är inte värmetålig nånstans,och jag trivs förbannat bra med att vara blekfis.
Bästa kommentaren jag fick någon sommar var -Har du vita strumpbyxor på dig?
Hahahaha,så jävla kul!

Anyhow.
Vi har marknad två gånger om året,vår och höst.
Vårmarknaden är alltid mindre än den på hösten så färre stånd och enbart karuseller för små kids,that sucks pretty much men ahh.
Jag hittade iaf snygga solbrillor,älskar såna stora,så man ser ut som en jävla fluga och mina favoriter är spårlös försvunna.
Men nu har jag nya favoriter ;)
Leeloo köpte sig en snygg rosa keps,munkar och nåt mer,så hon var nöjd och glad.


Och bästa bilden på lilldamen:

Hon stod o dansade o fulade sig i vanlig ordning varpå jag klickade kameran i precis rätt ögonblick ;)

Nu ska jag fortsätta denna måndagsmorgon,inlägg om helgen kommer förhoppningsvis senare idag.

Pöss//Blekfis.
 
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0