HTH (Hjälper torr hud).

Att få buzza produkter för torr hud kunde inte komma lägligare!
jag har plötsligt blivit väldigt torr i ansikte,om händerna och om trampdynorna under fötterna.
Måste vara pga att det blivit kyligare och ändrad luftfuktighet.
Håller på och smörjer med HTH skin repair cream på fötterna.
Den reparerar och återbygger mycket torr/känslig hud.
Så smörjer jag de torra delarna i ansiktet samt händer,med HTH skin protection body cream.
(Skyddar & förebygger hudproblem).
Den ska ha 48 timmars effekt,dock kan jag inte riktigt hålla med om det.
Båda krämerna är fria från parfym,färgämnen och parabener.
Jag har lite svårt för krämer utan doft,det blir lätt att det luktar lite äckligt,men det är okej när jag märker att den funkar.
Sen är det ju toppen för de som inte tål parfym.
Hittills tycker jag båda krämerna är mycket bra,min mor med som redan köpt sig en egen tub efter att ha fått prover av mig ;)
Ska smörja in Megas (hunden) nästa gång hon badat,för hon har också problemhy.
Passar alla i familjen :D

Just ja,den är förvånansvärt dryg vilket är otroligt positivt.
Behövs inte mycket alls. :)

#HTHbuzz #HTH #buzzador #buzza


Här kommenterar du:
Skrivet av: a

du skulle lätt kunna bli försäljare av kräm :)

Svar: Haha nä det tror jag inte 😆
Starsprinkle

2016-11-14, kl 19:54:21


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0