Leeloo 10 år!

Det har vart så mycket att greja med så jag har inte hunnit skriva om Leeloos födelsedag ännu.
Meeen idag har det vart lite lugnare,så nu när kvällen är här så är jag inte dödstrött.

I onsdags var det alltså den 9e november och hela 10 år sedan Leeloo föddes.
Det var en helvetiskt förlossning,fy vad hemsk den var!
Men oj vilken härlig,knasig,rolig tjej jag fick!
Min fina Leeloo Chain Angelina Starchild <3

Väckte Spike lite tidigare sen tassade vi in på Leeloos rum,väckte henne med skönsång (host & harkel) och en bricka med ett paket,juice och två nutellamackor med ljus på.
När man fyller år får man faktiskt äta skräpfrukost :D

Sen var det vanlig skoldag och jag fortsatte baka diverse,like the day before.
Under eftermiddagen firade vi 10åringen,fika,paket,mer skönsång etc :)
Denna gången hade jag inte råd att ge henne någon "ordentlig" present och det kändes bajs!
Var tvungen att hämta ut min jättedyra medicin och har börjat om på högkostnadsskyddet.
Ughh!
Hon fick iaf ett par leggings,en T-shirt,en tröja och en mysig onepiece.
Så fick hon godis och en peng av mormor.
Peng av farmor + låtsasfarfar.
Hjälm,pysselbok,fingerboard & tjusig penna av flatorna.
Av pappan och Amanda fick hon ju en airboard i tidig present för nån månad (?) sedan,men hon fick även såna självlysande stjärnor när de var här senare på kvällen.
Och då blev det mer fika,med en Hella som inte kunde sluta gäspa,haha.
Så trött jag var!
Två av Amandas söner var också med.
Minsta grabben tryckte i sig hela 6 bullar,så jag tror de blev klart godkända ;)

Leeloo var nöjd med sin födelsedag iaf,då är jag med nöjd.
10 år...Helt galet!
Märks att hon börjar växa upp,för jag märker av hormoner redan nu.
Cheeses!
Jag fasar för tonåren med henne.
Tonåriga tjejer är en mardröm!

Oh well,ett litet tag kvar dit iaf som tur är.

//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: L.

Alltså hon är så lik Courtney Love!!

Svar: Oh det har jag faktiskt fått höra några gånger :)
Starsprinkle

2016-11-13, kl 14:59:13
Skrivet av: Charlotte

GRATTIS till Leeloo!

En fråga - varför är hon inte hos sin pappa? Han lever väl framiljeliv så då tänker jag att det är konstigt att Ni inte har varannan vecka (eller ngn annan uppdelning)....?

Svar: Jag önskar SÅ att vi kunde ha det så...men det går inte...
Starsprinkle

2016-11-13, kl 19:59:50


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0