Skrämmande ansiktsmask ;)

Så fick jag buzza en riktig "fuktbombsmask" från det välkända Garnier.
Om vi bortser från att jag blev rädd när jag tittade i spegeln (hahaha) så är min hud i ansiktet just nu väldigt tacksam.
Tog bort masken och torkade bort resterna med bomullspads för kanske 30 min sen eller liknande,just i detta nu är hyn _så_ len och mjuk.
Vet inte om jag nånsin vart så len,som barn kanske 😆
Dock fasar jag för de kommande dagarna...Jag brukar få otroligt mycket finnar efter att ha ansiktsmask.
jag fattar inte!
Jag håller tummen stenhårt för att det inte ska bli så nu!
Återkommer med uppdatering på den fronten.

Denna 'moisture bomb tissue mask' från 'Garnier SkinActive' ska ge intensiv återfuktning.
Man har på masken på rengjort ansikte i 15 min,tar av den,torkar bort rester - klart.
Berikad med granatäppleextrakt & hylaluronsyrederivat (som jag inte vet vad det är) och passar alla hudtyper,inklusive känsliga,såsom min.

Första intrycket är iaf väldigt bra.
Jag hade kul med den fula masken och hyn känns toppen just nu :D

#garniermoisturebomb #moisturebombbuzz #buzzador @garniernordics


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0