Snoppgubbar & tuttgummor.

Söndagskväll och min stjärt är placerad i soffan.
Dricker té och tittar på "Snow white and the huntsman".
Ska strax svida om till Mathias Hare krishna T-shirt som jag numera sover i varje natt,för imorgon är det att kliva upp sådär okristligt tidigt igen :p
Barnens höstlov är slut så back to routines again.
Jag har njutit väldigt mycket hela veckan av att _inte_ gå upp runt 06 iaf.

Dagen har vart bra.
Hanna och Jossi undrade om de fick komma och dricka té här efter lunch.
Sure thing.
Hanna tyckte jag skulle ha fika,men jag har aldrig sånt hemma för det slutar bara med att jag äter upp det,hah!
-Baka då,fick jag order om.
Snäll som jag är ställde jag mig och bakade en sockerkaka med kanel och kardemumma.
Vill ju inte bråka med en gravid, hormonstinn lesbian liksom,livsfarligt.
I don't have a death wish.
Så vi satt där och fikade,pratade strunt etc.

Sen blev det pepparkaksbak efter de åkt
Leeloo och hennes vän Ida bakade iordning en hel sån degrulle.
jag blev så sugen så jag gjorde också några styckna.
Det är tradition för mig att göra snoppgubbar & tuttgummor!
Så nu har vi massa fina och fula pepparkakor ^^

Typ när de var klara var det dags att fixa middag.
Sen har kvällen vart rätt lugn.

Och det var allt från mig.
//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0