Full rulle.

Holy crap on a cracker,jag var klar med tvätten redan när klockan var runt 19.
Det var ett tag sen det hände,vanligtvis är jag klar runt 21.
Det lönar sig tydligen att inte byta underbyxor mer än en gång i veckan.
Obs - jag skämtade (för torrbollar).

De ska digitalisera tvättstugebokningen här.
Än idag använder vi såna små block med nyckel som man sätter fast på en tavla,ni vet vad jag menar va?
Jag har fattat det som att de flesta ställena har det digitalt nu för tiden.
Anywhore....Jag ser positivt på det hela.
Ingen tvättkåt kärring,vägg i vägg med mig,kommer kunna ta andras tider etc.
MEN när vi uppdaterar och blir moderna även här i mitt bostadsområde,så innebär det att dagens sista tvättid som är väldigt lång - kommer försvinna.
Tiden börjar 15 och slutar 19,MEN det är ingen tid efter så man kan använda tvättstugan tills strömmen bryts klockan 22.
Vilket alla älskar,för då hinner man verkligen få allt torrt etc.
Det kommer många sakna otroligt mycket.
Jaja,det blir nog jättebra i slutänden.

Här sitter jag i min fantastiska soffa.
Viker rena strumpor & underkläder medans jag kollar serier på tvn.
Är det bara jag som tycker det är rätt trevligt?
jag har liksom svårt att sitta still och _enbart_ kolla på tvn,jag håller oftast på med mobilen samtidigt,eller skriver nån lista,eller ja,lite av varje.
När jag faktiskt försöker att enbart fokusera på tvn,så slutar det med att jag biter/pillar sönder huden runt naglarna.
Det ser för jävligt ut kan jag ju tala om.
Ibland tar jag sönder för mkt så det börjar blöda,sen svider det som fan.
Shit vad dum man är.

Förutom att tvätta har dagen bestått av allt möjligt arbete.
Startade det större akvariet idag,det blev en drös vändor med vattenfyllda hinkar fram och tillbaka från badrum till vardagsrum.
Har försökt hitta någon att låna vattenslang av men ingen lycka där.
Sen flytta fiskar,inreda,bla bla bla.
Det är en del kvar att göra,det ska planteras växter,kanske i med nån mer rot eller stenar osv.
Men nu är det igång iaf och tre slöjstjärtar får bo där sålänge.
Sen diska,plocka,handla,plocka lite mer,fixa mat,tvätta mer etc etc etc.
Trött tant här *viftar med handen*

Burn in hell - cykelställ//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust

Är likadan ang tevetittande & K är tvärtom så jag får damp efter för lång tid & måste göra annat.

Svar: Hahaha ^^
Starsprinkle

2016-10-26, kl 08:40:35


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0