"Groda & pang pang"

Så jäkla kalla morgnar nu.
Gräset är täckt av frost och vi har börjat använda båda mössa och vantar.
Tog på mig såna 'halvvantar' som jag kallar det,i förrgår,men det var för kallt.
Tror de heter torgvantar förresten,såna utan fingrar ni vet?
Måste införskaffa ett par BRA touchvantar, annars kommer jag inte kunna fånga några Pokémons alls under hösten & vintern,utan att förfrysa det vill säga.
De billiga jag har,köpta på typ 'Glitter' vill inte riktigt alla gånger.
Ska googla runt lite,försöka hitta ett par som inte är svindyra och som man faktiskt kan trycka på skärmen med.
Det bekymret hade man inte förr,när mobilerna hade knappar,haha.
Jag hade kvar knappmobil bra mycket längre än majoriteten.
Sony Ericsson W995 var den sista jag hade innan jag skaffade min första smartphone.
Minns en gång på tåget.
Tog fram mobilen och skulle visa sms-biljetten för konduktören.
Han försökte scrolla på skärmen för qtt se hela smset men det gick ju inte jättebra,haha.
Då visste jag att fler har touch än knappar ;)

Igår efter att ha vart på VC i Kumla kom morsan hit med finfika.
Enorma kanelbullar och jättechokladiga muffins.
jag blev så jäkla mätt,haha.
Supernyttig lunch minsann ^^
Jämför med storleken på min hand liksom.
Det var ju "Kanelbullens dag" igår,så Ica Maxi hade erbjudande på de där feta bullarna.
Tror morsan sa att de bara kostade 5 spänn styck.
Taget liksom!

Imorgon är det dags för KBT igen.
Nu var det ett tag sen.
Egentligen ska vi ses en gång i veckan men så har jag fått skjuta på det och E (psykologen) har vart sjuk.
Men men,nya tag.
Jag är dock inte ett dugg pepp den här gången,kanske ser annorlunda ut imorgon men,ja.
Och om hon vill att vi ska göra en sån pulshöjande övning som sist,kanske t.o.m upprepa den vi gjorde då....då säger jag glöm.
Jag tänker inte göra den igen förräns jag känner mig redo.

Har ni sett nya Comviq reklamen?
"Groda & pang pang".
What?
Är det nåt nytt och hippt som tant Hella inte fattar?
Iofs så fattar inte sonen heller vad fan de menar ^^

Nu är det onsdagskväll,jag sitter med en iskall burk Pepsi Max,vejpdon,tända ljus och slänger ett öga på "Die Hard 4.0".
Sett den så många ggr redan men det är inget jätteintressant på dumburken ikväll.
Har den på ändå.
Blir så tyst och tråkigt,jag tycker det är trevligt att ha tvn på i bakgrunden.
Tydligen är jag relativt ensam om det bland de jag känner.
Många tycker det blir ett störningsmoment när man inte tittar aktivt.
Oh oh,snart säsongspremiär av "The walking dead"!!!
Ihh!
Längtar så jäkla mycket!
Och den 19e börjar "Grey's anatomy" igen,fucking lovely.

Nu ska jag ladda kaffebryggaren,och ge Megas hennes medicin som jag glömt kom jag på.

Sug & fräls//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: MansonDust

HM har touchvantar med texten "They see me scrollin'" hehehe. Typ 70:-

Svar: Haha jaså? Fast såna från såna ställen är alltid så dåliga :/
Starsprinkle

2016-10-13, kl 09:00:07
URL: http://nouw.com/mansondust


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0