7 dagars blockering!

Jaha,här sitter jag i min skitfeta nya soffa med tunga ögonlock.
Är både glad och irriterad...
Glad för att ha fått hem en sån superhärlig soffa,den största & bredaste jag någonsin ägt.
Irriterad för att ha blivit orättvist blockerad från Facebook....
I 7 dagar!
Tidigare gånger jag blivit blockad så har jag väl delvis kunnat hålla med,kanske utmanat ödet lite för mycket.
Men nu,nej,bara nej.
Såhär var det:
Jag la ut min gamla soffa på annons i en köp och säljgrupp på FB.
En kvinna svarade och ville ha den.
Vi messade fram och tillbaka,bestämde att hon och hennes man skulle komma i eftermiddag när han slutat jobbet.
Messade lite mer när det började närma sig sen väntade jag på svar.
Och väntade...och väntade.
Sa att vi bär ned soffan åt dem sålänge då andra soffan snart skulle komma,då skulle den gamla vara extremt mycket ivägen.
Till sluuuut svarade hon att hennes man blev försenad på jobbet.
Så skulle jag svara...det gick inte.
Då har människan blockat mig från att kontakta henne!
I mean come oooon!
Jävla fruntimmer!
Om hon ångrat sig kunde hon väl bara sagt det!
Fan vad arg jag blev.
Bad Spike skriva till henne men det öppnade hon inte ens.
Några timmar senare skrev jag under annonsen hon svarat på.
Se första bilden här nere.
Inget elakt,inget hotfullt.
Bara för att markera,och så andra säljare skulle veta hur hon fungerar.
För det är fan inte okej att hålla på sådär.

Senare när jag ska logga in på FB här under kvällen får jag upp ett meddelande om att jag är blockad i 7 långa jävla dagar från att gilla,kommentera,göra inlägg,använda messenger etc etc.
Varför?
Jo,hon har anmält det jag skrev.
Men hur i hela helvete tänker då de som ansvarar för inkomna anmälningar på Facebook?
Jag har inte gjort något fel den här gången!
Så jävla orättvist!
Hon om någon borde bli blockad i så fall,inte jag.

Ujuj.
Vilka bekymmer :p
Jag använder iofs FB på tok för mycket (som många med mig) så om man ska se positivt på det hela,så lär det väl bli fler blogginlägg närmaste veckan ;)

//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0