BAM!

HallelEluja!

Klar med tvätten för denna gången och jag kan placera min tantiga stjärt i soffan,finally.
Det har vart full rulle hela dagen så nu är jag trötter.
Började med att jag tog tag i att plantera om lite växter som behövde ny jord,jag och Jossi köpte jordsäckar ihop för lite sen nämligen.
4 säckar för 99:-,så det blev 100 liter var tror jag.
Planterade om kanske 70% av mina växter vilket tog nästan två timmar,haha.
I love my växter <3
Sen plocka undan alla trehundrasjuttioelva krukor,få bort jordspill,torka av,plocka bort säckar,dammsuga och bla bla bla.
Åh vad jag önskar att jag hade ett sånt litet smidigt planteringsbord,det ska jag ha nångång och ett växthus,så det så.

Bära högtalare,samla ihop tvätt,dammsuga resten av lägenheten,skura golv,gå ned med tvätten,fortsätta städa,skrubba toaletter,plocka plocka plocka,fortsätta med tvätten,fixa middag ...och så vidare.

Och BAM!
Så ska det se ut när man lämnar tvättstugan.
Dock överkurs att skura golven enligt mig,det gör jag enbart om jag har tid/ork eller att personen innan mig lämnat det skitigt,vilket var fallet idag.
Det såg ut som bajs.

Nu ska jag äta upp mina sista chips och zappa runt bland kanalerna.
//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Dammsugarexperten

Hahah tvättrumen.... fyfan vad tid man varit där

Svar: Okej?
Starsprinkle

Skrivet av: Anonym

Känner inte dig, råkade hamna här, men vill såklart fe beröm för tvättstugestädningen! Föredömligt/ Anna som började skriva arga tvättstugelappar om brist på städning redan i 12- årsåldern

Svar: Oj det var värst,haha ^^ tackar tackar :D
Starsprinkle

2017-04-29, kl 17:10:12


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0