Sandwich

Att köpa sandwich,glassen ni vet,styckvis kostar hela 16spänn.

Det är dyrt!
När sjutton höjdes priserna så mycket?
Känns som att det inte var överdrivet längesen de kostade en tia?
Jag kanske bara fått för mig att de ens kostat det nångång alls.

Anyhow,nu var det extrapris på flera k sandwich och jag älskar de där enkla jäkla glassarna av någon anledning.
Istället för 38,50:- kostade ett sexpack 20:-
Hallå liksom?
Jag plockade på mig några förpackningar,whoop whoop.
Farligt dock,de kommer ta slut på tok för fort,haha.
Istället för 16:- styck - lite drygt 3:-
Wunderbar!

Nu måste jag sova.
Upp tidigt,dricka kaffe,fixa till mig och dra till gruppen för att lyssna på föreläsning om depression.

//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0