Vlogg - födelsedag,Enelly's & tjackmun.

 





Åh,snälla Predator,koooom till mig nuuu!

Och bilden med presenterna från flatorna - det saknas några saker som Sepiaskal,några av dubbelnougaten hade jag mulat i mig,kattsand saknas etc,haha ^^

//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Hannele

Hon som har nirvana Tröjan på sig heter väl Hanna? Eller har jag snubblat ihop hennes namn med någon annan men ändå, du råkar inte veta vart hon har köpt tröjan ? 😍

Svar: Det är Hanna ja :) ingen aning men jag kan fråga :)
Starsprinkle

2017-04-09, kl 23:35:22
URL: http://www.instagram.com/hann3le
Skrivet av: Anonym

De finns att köpa på H&M

Svar: Tack hoppas hon ser detta :)
Starsprinkle

2017-04-10, kl 00:58:09
Skrivet av: Hannele

Tack anonym för ditt svar 😊

Och till dig hella..ja då hade jag iaf rätt..är duktig på att blanda ihop namn ibland 😁 *låter som värsta stalkern men jag har följt dig sen ja bdb någon gång*.

Svar: Känn inte så.
Jag känner mig mycket hedrad.
Det gör mig på riktigt jätteglad 😘
Starsprinkle

2017-04-10, kl 17:56:31
URL: http://www.instagram.com/hann3le


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0