En fråga.

Hur vet man att man älskar någon?

Hur skulle du svara på det,om du inte fick säga att man bara vet det,eller att man bara känner det?

Ens partner alltså,inte familj/släktingar etc.

Hur vet man?


Här kommenterar du:
Skrivet av: L.

När man frågar sig om man kan leva ett liv utan den personen. Och om det isåfall är leva eller överleva.

Svar: Klokt!
Starsprinkle

2017-08-05, kl 00:53:22
Skrivet av: Jenn

Jag blir väldigt överbeskyddande och orolig om min kille är på något event utan mig och jag blir paranoid att andra kommer passa på att försöka vara på honom när inte jag är på plats tillsammans med honom. Vet att det är smått sjuka tankar men så är det :( *Distansförhållande. Bor i dalarna och han i Småland så vi kan inte ses jätteofta heller :(*

Svar: Ahh jag vet vad du menar.
Starsprinkle

2017-08-05, kl 12:26:46
Skrivet av: Anonym

När du känner dig komplett med denna personen då vet man :)

Svar: Jo visst,men hur vet man att man känner sig komplett?
Det jag menar.
Starsprinkle

2017-08-05, kl 12:54:34
Skrivet av: Anonym

Jag är rädd för att förlora honom. Blir alltid nojig när han är på jobbresor som blir några per år, svarar han inte tänker jag alltid det värsta..

Svar: Usch,stackare!
Sånt där är så otroligt påfrestande!
Många ggr är ens egen hjärna ens värsta fiende.
Starsprinkle

2017-08-27, kl 22:45:20


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0