Finbesök.

Igår fick jag finbesök av min kära muppbrorsa Micke-Picke-Päronpung ♡

Sen efter en stund kom även brorsonen Alex.
Micke var här på en snabbvisit bara men alltid kul att se honom och skratta åt hans dumheter.
Morsan hade beställt en skitgod blåbärskaka som vi svullade i oss utan minsta klagomål ;)

Sen fick jag och Spike skjuts bort till Netto av Alex,handlade lite och sen hakade Alex på hem hit igen där vi tjattrade ett tag.
På både Instagram och Snapchat finns små fula videoklipp när Alex bråkar med Spike förresten.
Instagram - Starsprinkle84
Snapchat - se snapkoden här nere *pekar*
Eller bara adda: stardprinkle 
Jag stavade fel när jag reggade mig och det går inte att ändra,haha.
Låter som ett retarderat pringleschips!

Nu ska jag passa på att ta ut byrackan medans det är uppehåll.
Det har regnat som sjutton,det behövs verkligen för gräset har vart gult!

/HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0