Resfeber

Måndagskväll.

Sitter i soffan och vejpar,slänger ett öga på Tv:n emellanåt för "Mom" visas,älskar den serien men vill ha nya avsnitt :)
 

Klockan är redan 18.30,vi brukar käka runt 18 men idag blir det senare.
På spisen kokar morötter & potatis för fullt.
Har hållt på och bökat med att avveckla två av mina växtakvarier samt hjälpt Leeloo med att möblera om lite i hennes rum.


Snart onsdag,då drar vi iväg till El Stockholmo.
Kidsen är väldigt taggade,jag har typ "resfeber" eller vad det heter.
Åker ju aldrig nånstans liksom.
Spikes tjej Star kom hit imorse för hon ska med oss om jag inte nämnt det innan.
Egentligen skulle ju M ha följt med också men det sket sig ju.
Jag efterlyste sällskap på FB,jag behöver vuxet sällskap liksom,så min vän E som bor i Sthlm joinar oss den dagen.
Vi har inte träffats irl ännu,bara snackat över nätet och sms sedan några år tillbaka.
Så det ska bli kul....och läskigt,haha.

Imorgon måste vi upp på byn en sväng,köpa lite färdkost etc,sen hem och tvätta samt packa.
Jag hoppas så innerligt att jag får sova lite den natten,vette sjutton hur jag ska orka med hela onsdagen annars.
Annars får jag väl sitta och halvsov på nån bänk inne på Gröna Lund som en gammal tantaluring 😜
Jag kan knappt sova längre,sen allt detta hände med M.
Det ligger så jäkla djupt liksom.
Inatt,när jag ääääntligen hade börjat slumra till,precis i början av sömnen ni vet,då vaknar jag plötsligt av storgråtande.
Leeloo grät stora Lille Skutt-tårar och var livrädd,hon vågade inte gå till mitt rum heller då det var för mörkt på vägen dit.
Stackars liten,tröstade henne och tog med henne till min säng.
Hon somnade men för mig var det hopplöst.
Jag klev upp och satte mig vid tv'n ett tag,någon timme eller två senare testade jag att lägga mig igen och lyckades slumra till ett par timmar iaf.
Svårt att somna när det börjar ljusna ute dock,och det finns inga persienner i hela lägenheten,blargh!

Nä,fortsätta med maten nu.
//HellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Hur mycket pengar var det folk swishade? Bara nyfiken på hur bra ni fick det, så ingen ond baktanke :p hoppas iaf att ni hade det toppenbra!

Svar: Alltså det var massa pengar!
Nästan 1500 spänn!
Helt galet!!
Så vi kunde unna oss att köpa dyr glass och friden yoghurt,köpa dyra bilder samt spela på hjulen!
Helt fantastiskt tacksamma är vi <3
Starsprinkle

2017-08-09, kl 19:16:52
Skrivet av: Anonym

Wow :) vad kul för er och fantastiskt att folk skänkte så mycket pengar!

Svar: Jaa helt galet!
Jag är fortfarande helt amazed :o
Starsprinkle

2017-08-11, kl 13:20:52
Skrivet av: L.

Men berätta om resan dåååå! : )

Svar: Haha jadå,jag ska.
Stod just och funderade på om jag ska spela in vlogg eller om jag ska skriva actually.
Starsprinkle

2017-08-12, kl 14:08:37


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0