Underbar helg!

Åhh vilken jättebra helg det var!

Spenderade den med kids,eller kid rättare sagt då Spike var på truck meet i Mantorp,och ihop med flatorna...och och och...världens finaste Papi  😍
Det är rätt invecklat,läget mellan oss alltså,så jag orkar inte ens försöka förklara det för det kan jag inte.
Det var iaf underbart att få vara i hans famn igen,där känner jag mig som tryggast.

Gick upp till stationen i fredagskväll för att möta honom vid tåget,sen gjorde vi inget särskilt under resten av kvällen,vi bara var ❤
Lördagen hade vi bestämt att vi skulle in till Örebro för att gå runt och kolla på "Open Art" (massa konst i form av diverse konstiga skapelser etc runt i stan).
Flatorna ville umgås,så vi drog in allihopa tillsammans.
Hanna upplyste oss om att det även var Pride paraden samma dag vilket jag helt missat.

Först stannade vi till I Kumla vid en kvartersloppis.
Jag fyndade bland annat en jättefin svart kandelaber för 40:- 
Love it!
Sen vidare till nästa som var i Örebro,och efter det parkerade vi och drog runt på stan.
Käkade på Subway,gick runt,Leeloo köpte en Pennyboard,gick runt,svettades,tittade på konstig konst,gick runt etc etc etc.
Efter ett tag blev det jäääkligt jobbigt att fördriva tiden,alla var trötta men vi skulle ju se paraden vid 18...det var flera timmar kvar,ugh!
Till slut så började den och vi stod där och viftade med våra små regnbågsflaggor 😀

Tänk att det var under just Pride i Örebro som Hanna & Jossi träffades för 5 år sedan.
Jag och Hanna var där,gick i paraden,kollade show efteråt,söp och fortsatte festandet på Elite hotell tror jag det var,osäker.
Men ja,där träffades de.
Jossi råflirtade med Hanna som inte fattade nånting utan istället trodde att Jossi flörtade med mig,haha.
Mycket har hänt under den tiden,de bor ihop,är lyckligt gifta och har två gemensamma barn.
Galet ❤

När paraden var slut så knallade vi bort till parkeringshuset för att hämta bilen,åkte till Kumla och handlade på Ica Maxi.
Satan så skönt det var att komma hem sen och hoppa i mjukisbrallorna!!
Papi fixade mat,nu minns jag inte vad det var,haha,men det var otroligt gott med kantareller,grädde etc.
Han är grym i köket (och andra ställen,giggety 😉 )
Vi slocknade ganska tidigt den kvällen kan jag ju påpeka,vi var helt döda,haha.
Lagom frustrerande när båda vill porra men ingen av oss orkar röra sig 😂😂😂

Sen kom söndagen...
Ville verkligen inte att helgen skulle flyga förbi så snabbt,ville inte att han skulle åka hem.
Jag kunde ju andas igen när han var hos mig,han gav mig syre!
Saknaden infann sig redan innan han klivit på tåget...

Anyhow - bilder från helgen kommer här.
Och förresten,tänkte slänga upp en tävling här i bloggen där man kan vinna ett halsband,eller örhängen kanske?
Eller både och?
Vad föredras? 

Nattinatt//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: L.

Åhhh gullnosar och mysgrisar! Vad fint att se bilder på er igen! När ska ni ses nästa gång?

Svar: Hihi <3
Så snart vi har råd :)
Starsprinkle

2017-08-31, kl 12:34:04
Skrivet av: Anonym

Är ni ihop igen 😇?

Svar:
Starsprinkle

2017-09-02, kl 22:21:03
Skrivet av: Bex

Blir glad av de här bilderna. Önskar er allt gott oavsett stämpel på relationen. :)

Svar: Tack <3
Starsprinkle

2017-09-05, kl 13:25:05


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0