Jag lever

Holy fudge vad längesen det var jag bloggade.

Att jag tänkt på det precis varenda dag har jag ju inte kommit någon vart med...

Det är lördagskväll,jag och Papi sitter i soffan,glor på tv,vejpar och bara är.
Eller ja,Papi sitter och gäspar för han blir dödstrött redan vid 22 på kvällarna pga jobb och sånt ni vet.

Första advent imorgon och jag har inte fixat staken ännu.
Jag brukar ha det klart i vanliga fall och vid denna tidpunkt förra året hade jag satt upp julpynt och hela rubbet.
Men i år..
Jag har inte orkat ännu och ingen julstämning har infunnit sig.
Jag älskar julen och all mysfeeling så det är lite jobbigt att känna sig helt 'blaha'.
Hoppas det ändrar sig.

Jaja tänkte bara säga hej och tala om att jag lever.
Ska försöka få till ett inlägg snart.

Puss//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: L.

Du är inte skyldig nån nåt! Dåligt samvete över friggin' blogginlägg är ju sjukt onödigt. Dina läsare är ju kvar här ändå. ♡ Är man dessutom lite trasig o knasig i huvudet så har man tillräckligt med annat att angsta för ändå liksom. Men love gossip & status på sniglarna uppskattas alltid hehe : )

Svar: Haha vad gullig du är! Tack tack ❤
Starsprinkle

2017-12-05, kl 12:36:34


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0