2 saker,nä 3.

Just ja,två saker jag kom på som kan vara värda att nämnas:

1 - bilderna i senaste inlägget ser man inte hela av om man läser bloggen i datorn.
Via mobilen ser man dem som vanligt.
jag har ingen platta så vet ej hur det ser ut där.

2 - vissa blev visst förvirrade av att jag skrivit Pappa om Mathias istället för Daddy.
Någon trodde jag hade vart med om en andlig upplevelse eftersom min pappa är död,hähä.
Det var lite roligt :)
Men det är som så att jag alltid kallar Mathias för Pappa,jag har benämnt honom som Daddy för jag tänkte det skulle bli lite lättare för er läsare att 'smälta'.
MEN nu orkar jag inte bry mig,haha.
Säger aldrig Daddy till honom liksom. 
Så ni vet & inte tror jag pratar om min biologiska far,skulle jag skriva om honom så kommer jag nog skriva 'far' eller 'farsan'.

Så där ja.
Nu vet ni.


Och OH OH OH!!!!
Inte för jag tror att någon missat det men OM - Pokémon GO gen 2 kom ut häromdagen!
Ihhhhh!!!
Som vi längtat!
Och ÅH vad jag är kär i Eevee's nya utvecklingar!
Kunde utveckla på en gång då jag hade en drös Eevee godis  <3

Pöss//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0