Glad & dränerad.

Åh,det känns som jag ligger efter med typ allt.
Jag ska skriva ned svaren från frågestunden,ni vet den där jag vloggade senast.
Jag och Spike ska vlogga tillsammans.
Jag har allt möjligt att blogga om.
Men orken finns inte riktigt där.
Har känt mig extra orkeslös sista tiden.
Vette sjutton vad det är för fel,för enligt blodprover så ligger alla värden bra.
Till och med järn som vi fruntimmer lätt kan få låga värden på.
Oh well.


I onsdags var det alltså dags för första dagen av min arbetsträning.
Iiihh!
Jag var så nervös,irrig,förväntansfull & typ 37543 känslor till.
Min snälla vän Tomas var schysst och lät mig åka med honom i bil in till Örebro,då han ändå skulle dit.
Så där sparade jag in en liten stund och kunde därmed sätta mig ned och andas lite.
Mycket tacksamt.
Efter lite letande så hittade jag rätt,jag har nämligen NOLL lokalsinne.
Seriöst.
Även om jag åkt en väg flertalet gånger så minns jag den ändå inte,likadant med platser.
Så vi får väl se hur många besök det krävs till studion innan jag faktiskt hittar :p


Dagen blev iaf mycket bra även om jag inte kunde göra så mycket som jag ville.
Jessie var stressad och upptagen med bokade kunder så hon hann inte ge mig arbetsuppgifter.
I brist på annat gick jag runt och städade och fipplade med det jag kunde.
Det är fortfarande mycket kvar innan studion är klar,men 'miljö & hälsa' var där och godkände så vi kunde öppna iaf :)
Det kommer nog bli jättebra när allt är klart.
6 timmar senare behövde jag röra mig hemåt,då hade jag ändå stannat flera timmar mer än vad jag trodde jag skulle palla.
Gick därifrån och var så.stolt över mig själv!
Yay me liksom!


Dagen efter,igår dvs så var jag helt dränerad både psykiskt och fysiskt.
Det tog hårdare på mig än vad jag trodde det skulle göra.
Orkade göra typ noll under hela gårdagen och lade mig väldigt tidigt.
Alla med social fobi,ångest,agorafobi etc kan nog relatera.



Idag skulle jag egentligen jobbat igen men det knasade oturligt nog.
J skulle fixa tåg/busskort (sjukt snällt!) men hade inte hunnit ta tag i det,och utan har jag inte råd att åka fram och tillbaka till Örebro.
Så jag klev upp före 06 imorse helt i onödan.
Blargh!
Sen blev jag deppig då jag hade sett fram emot dagen,att sortera och lägga upp smycken etc.
Och Leeloo skulle följt med då de hade studiedag.
Men det blir fler ggr.
Jag försöker hålla mig positiv iaf.



Nu ska jag krypa till kojs.
Nattinatt//HellA
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: erica Liljeholm

resekostnader till arbetsträning ska väl fkassan betala för?

Svar: Nope det gör de inte.
Det har undersökts.
Man måste vara inskriven på arbetsförmedlingen och ingå i nåt projekt isf.
Starsprinkle

2017-02-04, kl 00:48:38
Skrivet av: Anonym

Angående tröttheten, provat äta D-vitamin? Jag hade det likadant, spelade ingen roll hur mycket jag sov jag var ändå trött och ordlös. Men sen började jag ta D-vitamin tabletter och blev piggare. Vi får ju sån brist av det i detta land så kan vara bra att få i sig extra.

Svar: Jag vet att jag testade det för några år sen men det gav noll effekt.
Dock värt att testa igen.
Ska köpa en burk när jag får pengar
Tack :)
Starsprinkle

2017-02-04, kl 17:28:54
Skrivet av: L.

Herregud vilka höga krav du har på dig själv! Du tog dig dit, var där hela dagen o dessutom längre än planerat. Det är svinbra gjort med ditt utgångsläge! Good grrl!

Svar: Tack snälla du!
Men ja,jag kanske har det?
I don't know.
Jag är osäker med dåligt självförtroende liksom.
Starsprinkle

2017-02-04, kl 20:13:32


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0