Lesbianträff,ung kärlek & glass.

Hängde lite med Mrs & Mrs lesbian igår,de undrade om jag ville hitta på något och jag kände att det behövdes med tanke på att jag var så låg i fredags.
Det är nämligen svårt att _inte_ skratta när vi umgås.
Drog med kidsen så åkte vi till McDonald's för att käka glass.
Den lilla bönan de väntar är för övrigt en flicka,så Dexter fortsätter vara ensam snopp ^^
 


 
 

Spikes tjej Star har vart här sen i torsdags,och dem fick vi bokstavligen talat tvinga sitta med oss.
Bajsbarn!
Klart vi vill umgås med dem ju.
Och på tal om de där tonåringarna - se så söta de är tillsammans <3
Young love!


 
 
McFlurry Oreos var riktigt smaskens för övrigt.
Åhh bara för det blev jag sugen på mer sånt skräp nu.
Omnomnom!

Och när jag gjorde våfflor idag,en stor hög blev det,inte fick jag en enda.
Jag trodde inte jag skulle behöva säga till ungdomarna (känner mig SÅ gammal när jag säger/skriver så för övrigt) att spara till mig.
Men så hade de mulat i sig hela feta högen,som det var iaf minst 20 våfflor i.
Fattar inte hur de lyckades för det är ju rätt mättande.
Oh well,de blev mätta och belåtna iaf,haha.
Leeloo äter inte våfflor,hon är en sån där ovanlig unge som heller inte äter pizza eller tårtor.
Hamburgare kan gå ned någon enstaka gång.
Men hon blir jätteglad när det är fiskbullar,hehe.

Anyhow.
När vi suttit där ett tag och blivit utstirrade i vanlig ordning (iaf jag) så rörde vi oss tillbaka mot Hallsberg.
In på Ica för att handla lite choklad och annat ohälsosamt till kvällen.
Kidsen var ju roliga:


Det var allt för mig denna sena söndagskväll.
Nattinatt//HellA





Snäckorna fick kokt ägg för första gången häromdagen.
DET gillades!
 
 
 
 
 



Här kommenterar du:
Skrivet av: https://mammabina.blogg.se.

Fatta va det kommer lukta illa om snäckornas fisar nu...riktiga äggmökar 😉😅😝

Svar: Haha totally ^^
Starsprinkle

2017-02-05, kl 23:46:59


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0