Vi borde inte få föröka oss.

Jag ligger med väldig ryggsmärta.

Har så ont och kan inte röra mig ordentligt.
Hunnit med att böla några gånger idag,fantastiskt skoj...NOT.
Vaknade igår morse och värken var där,så jag måste ha legat väldigt galet.

Tar mina vanliga smärtstillande,samt Ipren & Alvedon men de hjälper inte ens.
jag ligger med värmedyna tätt intill korsryggen och gör diverse ryggövningar flera ggr per dag.
Det är så otroligt frustrerande att vara halvt handikappad.
Folk som är fysiskt handikappade jämt,de är helt otroliga.
Vilka starka människor.
Jag skulle aldrig klara det.
Skulle hellre avsluta mitt liv.
Det kände jag redan för ca 17 år sedan,när jag var nära att dö pga blodproppar.
Då fick jag t.o.m lära mig att gå igen,som en stapplande unge.
Och sen dess har jag haft tre ryggskott som gjort att jag inte kunnat röra mig alls.
Familjen fick släpa med mig när jag skulle på toa.
Horribelt.
Mitt psyke klarar inte att vara fysiskt hjälplös.

Var tvungen att avboka två psyktider och jag lär få avboka ett möte jag har med "coahingteamet" på fredag.
Damn it!!!
Skitrygg!
Skitgener!
De med våra gener borde inte få föröka sig,seriöst!
Det är så mkt fel med oss.
Dåliga ryggar.
Dålig munhälsa.
Diverse konstigheter med psyket.
Allmän smärta i kroppen.
Etc etc etc.
Jäkla Wingstedt/Östervall!

Ja,idag är jag bitter.

//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Ska du inte vara mer i studion?

Svar: Jodå det måste tydligen bara ordnad med allt runt omkring
Starsprinkle

2017-02-09, kl 12:14:52
Skrivet av: anonym

Res dej upp och skit i smärtan har du ÄNTLIGEN något som liknar ett jobb på bit ihop och tänk på barnen din framtid osv,,, Detta kan vara ditt livs chans ;-P

Svar: Skojar du med mig?
Du har aldrig haft ordentligt ryggskott hör jag ju.
Men anyhow - att jag ej vart i studion är inte pga smärtan eller ens mitt fel.
Starsprinkle

2017-02-12, kl 09:49:45
Skrivet av: Emma

Hej! Börjar bli orolig då du inte uppdaterat på en vecka nu.. har det hänt något? Tänker på dig och hoppas att ryggen är bättre 😘

Svar: Men åh vad gott du är! ❤

Jag håller på faktiskt ;)
Visste inte att det gått en hel vecka.
Starsprinkle

2017-02-15, kl 16:20:10


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0