Ändring och duktig sugerska.

Snart,snart,snaaaaart har det gått en hel lång månad sedan ansiktsboken blockade mig.

Nångång under lördagkväll släpps jag in igen.

Man vet inte hur mycket/ofta man använder Facebook förräns man inte får/kan.

Känner mig typ lite utanför faktiskt,kan inte kommunicera med folk,gratta när de fyller år etc.

Och chatten (messenger) är kopplat till Facebook,så jag kan inte chatta med vänner & bekanta heller.

Vissa spel,appar och liknande är också kopplat till Facebook så de kan jag inte använda.

Det är egentligen rätt sjukt hur stort det är,hur mycket ansiktsboken har med det mesta att göra.

Men men...



Vet inte om jag nämnt att vissa ändringar kommer göras när jag släpps in igen?

Jag kommer rensa i vännerlistan t.ex.

Det kommer ta några dagar dock,eftersom man måste gå in på varje enskild persons profil för att ta bort den,det borde ändras så man kan ta bort flera samtidigt!

Snälla,snälla - TA DET INTE PERSONLIGT om du plockas bort!

En del blir helt seriöst riktigt upprörda och bittra när man tar bort dem som vän,även om man aldrig interagerar med varandra.

Jag kommer ta bort folk för att ha mera koll,jag är så TRÖTT PÅ att bli anmäld för fjantsaker.

De som vill kan klicka på 'följ',det är mer än okej :)

Jag har nästan hela tiden gjort alla inlägg offentliga,så de som följer får upp mina inlägg i sina flöden.

Från och med imorgon kommer jag dock göra "känsligare" inlägg synliga bara för vänner,men det lär bli få sådana.

Just so you know.



Eftersom fb'are är så bajsnödigt töntiga så får jag väl visa mina senaste halsband här.

Dessa fantastiska swastikahalsband fick jag av fina Erika för lite sen.

Hon undrade om hon kunde få ge mig dem i julklapp.

Men hallååååå,jaaa!

Hur fina som helst och jag blev superglad!

Tack igen fina du <3

Ingen aning om hon läser detta men men,haha.



Älskar min nya dammsugare för övrigt.

Hon heter Siv och är jätteduktig på att suga!

Plus att hon är snygg och är tillverkad av 65% (tror jag) återvunnen plast.

Och sladden är alldeles grön & fin.


//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Erica (stalkeris)

Woho! Lägger gärna till dig sen om jag fick då :D är inte butthurt-anmälare!

Svar: Appselut ;)
Starsprinkle

2017-01-14, kl 02:12:01
Skrivet av: Thina Hederstedt

Åh, snälla, snälla, snälla säg att jag får vara kvar! Vi har ju känt varandra typ halva mitt liv, å iaf jag upplever det som att vi pratar en hel del.
Skulle bli seriöst ledsen om du plockade bort mig. På riktigt

Svar: Men fina Thina,du försvinner aldrig knas där <3
Starsprinkle

2017-01-14, kl 04:54:11
Skrivet av: Thina Hederstedt

Tack gumman. 😘
Men du vet ju hur det är när man får för sig att någon som varit ens vän länge plötsligt bara över en natt kan börja hata en. Är väl att jag varit så mobbad som gör att jag fått för mig det, i kombination med att jag är aspie.

Svar: Jag har full förståelse raring.
Hjärnan dummar sig lite extra ibland <3
Starsprinkle

2017-01-14, kl 19:42:20
Skrivet av: Erika

Jag läser emellanåt! Är så dålig på att komma ihåg saker, speciellt nu när Facebook inte uppdaterat mig om dina nya inlägg :( men nu så!
Hihi, ingen fara :* puss och snusk!

Svar: *hånglar upp*
Starsprinkle

2017-01-14, kl 21:53:20
Skrivet av: Erica Liljeholm

fan vad många erikor du känner då, haha!
ta för tusan inte bort mig på fb! :(

Svar: Nejdå,du stannar :*
Starsprinkle

2017-01-15, kl 00:09:23


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0