Arg!

Jag håller på att bli tokig.

Försöker och försöker och försöker med att fixa de dumma videoklippen till ett.
Men hur jag än gör sä blir klippet ca 3 min när det i själva verket ska vara ca 1 timma.
Jag fattar ju inte hur man gör!
Gaahhhhhhhh!


Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Du kan väl lägga upp dom var för sig om du inte får det att funka. Det är inte hela världen. Detta är inte emelliee Nilsson btw, hennes namn står över vad jag skriver, vet inte varför

Svar: Jag har ingen aning om vem emelie Nilsson är actually,haha.
Men ja.
Får jag det inte att funka gör jag så.
Men det är 4 videoklipp ^^
Starsprinkle

2017-01-02, kl 11:40:28
Skrivet av: Anonym

Äh, 4 eller två eller ett. Spelar la ingen roll så länge man ser dom i rätt ordning

Svar: Haha okej ;)
Starsprinkle

2017-01-02, kl 14:30:17
Skrivet av: Anonym

Håller med föregående talare, funkar det inte så lägg upp dem var för sig. Ska bli såå kul att få se er 😃. Du är en stor inspiration och en stor förebild. Du är såå jävla bra

Svar: Woah!
Är jag?
Varför då? :o
Starsprinkle

2017-01-02, kl 15:20:36
Skrivet av: Anonym

Ja det är du 😘! Du vågar vara dig själv, du vågar skriva vad du tycker och tänker. Du är underbar och tyvärr tror jag att du fått ta en massa skit för det. Men ändå fortsätter du. Du vågar skriva om hur hårt livet faktiskt kan suga emellanåt och även hur bra allt kan va. Du är en stor inspiration!

Svar: Men oj,wow.
De orden uppskattade jag otroligt mycket.
Verkligen hur fint som helst. Tusen tack <3
Starsprinkle

2017-01-03, kl 18:48:04


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0