En hemlis avslöjas.

Åhh så svårt det vart att hålla den hemlighet som jag ska avslöja nu!
Det är något stort.
Inte för andra,men riktigt stort för mig!
Titta här,ser ni vad det står för namn där?
Iiihhh!
 


Hihi,jag är så bajsnödigt nervös men samtidigt så glad och studsig att jag knappt vet vart jag ska ta vägen.

Jag är SÅ tacksam T som hjälpte mig med detta då han känner Jessie (piercaren that is) sedan skoltiden.
Detta är typ "a once in a lifetime chance".
Ni kan inte ana hur svårt det är att få in en fot i studios,man måste nästan vara bästa vän med ägaren.
Så mina drömmar sedan jag var 14 om att vara i studio,de lade jag på hyllan för längesen.

Detta blir som en form av arbetsträning för mig,utan större krav.
Jag har SÅ mycket känslor och oro men tänker inte skriva ned dem,jag försöker bomba mig själv med positivitet.
Och säga till mig själv att det kommer bli awesome,att jag duger,att jag har något att komma med osv.
Fullt krig pågår i mitt huvud kan jag ju lova ;)

I fredags var jag in till studion i Örebro för att träffa Jessie.
Hon höll på och bökade för fullt med allt och inget.
Hon har slitit som ett djur med sin nya lokal,rustat från golv till tak.
Jessie visade sig vara en jättego tjej,väldigt trevlig,framåt,förstående och lätt att prata med.
När jag messade henne senare samma dag för att fråga om hon tyckte personkemin stämde mellan oss,så kunde jag aldrig tro att hon ville ha mig där så pass snabbt.
Jag skulle egentligen redan börjat,för att hjälpa med diverse inför öppningen,men har inte lyckats lösa allt med barnvakt etc etc.
Så det suger rätt hårt och jag känner mig som en svikare även fast jag inte rår för det.
Blargh!

Men anyhow.
Imorgon den 1a februari klockan 10.00 så öppnas dörren,och ni är alla därmed välkomna till "Jessie Body Art Studio".
Vi finns på Rudbecksgatan 67 som ligger (typ) mitt emot "Behrn Arena".
Det ligger i ett bostadshus,men har egen ingång på baksidan,och det kommer vara skyltat.
Jessie har mångårig erfarenhet av att pierca,hon vet vad hon gör och hon får en att känna sig bekväm.
Alla som är med & firar genom att bli kunder under de första dagarna,får en liten gåva :)
Inga fel alls va? ^^

Så komsi komsi gott folk!
Pierca dig.
Köp de där nya piercingsmyckena du gått & funderat länge på.
Fråga om råd.
Eller kanske bara komma in och kolla läget ;)
Ni är välkomna hur som helst.
Och glöm inte att kolla in Facebooksidan och evenemanget  <-- klickbara. 

And wish me luck ;)

Pöss//HellA

 





Här kommenterar du:
Skrivet av: Jessica

men shit så kul Hella. Detta är ju så du. Grym start på år 2017, heja dig

Svar: Åh tack tack tack ❤
Starsprinkle

2017-02-01, kl 08:04:01
Skrivet av: L.

Shit! Tusen gånger grattis!! : D

Svar: Tack tack tack :*
Starsprinkle

2017-02-01, kl 14:05:47
Skrivet av: Malin

Gud vad kul! GRATTIS, det blir ju såååå bra

Svar: Det blir Amazing!
Starsprinkle

2017-02-01, kl 15:09:00
Skrivet av: Charlotte

Tjoho Hella - vad roligt !!!!

Svar: Jaa awesome :D
Starsprinkle

2017-02-01, kl 18:07:15
URL: http://pluggamedmig.se
Skrivet av: kolin

Skitkul att det rör på sig... Men vad ska du tillföra? Varför ska jag hitta dit?

K

Svar: Vad jag ska tillföra - hmm,ett trevligt välkomnande när Jessie är upptagen med en kund.
Svara på frågor kunder har om diverse smycken.
Hålla studion ren och fin.
Etc etc :)

Varför du ska hitta dit - hennes priser konkurrerar med de flesta andra studios och hon får en att känna sig väldigt bekväm :)
Starsprinkle

2017-02-02, kl 22:17:23
Skrivet av: Frida

Schyssta priser! När jag gjorde mina geniala piercingar i Sthlm betalade jag 1000 kr/st.
Lycka till på jobbet! :-)

Svar: Oj ja det var lite skillnad ;)
Starsprinkle

2017-02-02, kl 22:55:04


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0