Heldag i (Örebro.

Nejdå,jag har inte varken somnat eller glömt bort att lägga upp vloggen.

Dock är jag dödstrött och ska strax lägga mig men håller på och laddar upp inläggen för fullt.

Det tar såååååån tid,så vi får väl se om det hinner bli klart och publicerat innan jag slocknar.



Vore förresten jättekul med en lite responser i form av kommentarer när ni tittat på vloggen :)



Leeloo var duktig hos tandläkaren idag.

De röntgade hennes tänder då det inte funkar _alls_ att ta tandbilder på vanligt sätt.

Hon är otroligt känslig och får kväljningar för minsta lilla,trots att de provat alla storlekar på de där grejerna man sätter in i munnen.

Man kan inte ens dra upp dragkedjan på jackan helt och hållet,för då är hon nära att kräkas.

Obehagliga dofter/syner - kräkas.

Osv osv.

Nu gick det fint som tur var,en maskin snurrade runt hennes huvud och bilderna var snabbt avklarade.

Var hon duktig så lovade jag att hon skulle få käka på McDonald's,så det gjordes innan vi.drog hemåt.



Bytte e-juice med Taisto också,så tog vi en fika allihopa (Jag,Taisto,Leeloo & min bror Björn) på Hälls.

Det var inga fel att komma in i värmen,dricka gott kaffe och mula i sig chokladboll,så jäkla frusna som vi var.



Knallade runt och letade Pokémons,Leeloo shoppade nya skor och några klädesplagg för julklappspengar,jag hittade en bajssnygg skjorta på New Yorkers rea för 99:-,in en sväng på Ali baba samt Myrorna,köpte sepiaskal till snäckorna bla bla.

Så vi hann med en hel del :)



//HellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: L.

Gissa vem som blev inspirerad att ta steget och äntligen skaffa snäckor igen? Mee! Tack! : D nu bor det två albinosötnosar hos mig ♡

Svar: Men yay vad roligt!
De är så härliga och fascinerande.
Starsprinkle

2017-01-03, kl 00:10:13


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0