Hoppfisk,depp,vlogg & 3 år.

Påbörjade inlägget igår men blev aldrig klar...så jag fortsätter idag fredag.



Onsdag och seg...mycket seg och trött.

Orkar inte riktigt ta tag i något alls idag *gäääsp*

Har iaf lagt disken i blöt så jag har fått nåt gjort iaf.



Oh jösses,igår...

Jag skulle flytta en siamesisk algätare (fisk) från ett akvarium till ett annat som är större.

Hällde upp vatten från karet i en bunke och håvade in siamesen,placerade den i bunken,placerade den på lysrampen på det större karet och hällde på lite av det nya karets vatten lite då och då.

När jag sen kom tillbaka och skulle släppa ned den i det nya hemmet så var han inte där!

Noooo!

Han har alltså studsat ur bunken!

jag kollade i akvariet ifall han hoppat ned där,ser ingen siames.

Kollar på golvet överallt med ficklampa.

Känner på alla katters tassar ifall någon av dem är fuktig,ifall de tagit honom och lekt/ätit upp fisken men nej.

Fortsätter undersöka golvet,lyser in under soffan,ja överallt men ingen fisk.

Till sist ser jag det fjälliga djuret som kikar fram bakom en sten i akvariumet!

PJUH!

han hade alltså hoppat ut åt höger sida och landat i vattnet vilket var ren tur.

Hade det vart åt vänster så hade det vart fisk på torra land.

Dumma fisk att hoppa,sluta med det!



Ber om ursäkt för att jag inte skrivit svaren från frågestunden ännu,lovade ju att ta det även i text.

Har inte riktigt orkat,har vart extra trött sista tiden.

Och nu känner jag mig inte heller så pepp,haft ont i huvudet sen igår och är rätt orkeslös.

Så var jag så irriterad igår,på allt och inget,bara sådär.

Senare under dagen byttes det ut till att jag blev jättedeppig och gråtfärdig.

Framåt kvällen kollade jag min menskalender-app,bara för att liksom.

Och det visade sig att jag ska ha ägglossning.

Det är nästan alltid samma sak & det är så tröttsamt.

Jag blir deprimerad och precis _allt_ känns skit & hopplöst....så visar det sig att jag ska ha ägglossning eller mens.

Men aldrig att jag kommer på det själv,att hormonerna är skälet.

Det kopplar liksom inte.

Blargh!

Jäkla fruntimmerskropp!



Idag är det fredag och jag sitter i soffan,vejpar och småtittar på 'Masterchef'.

Tog en Ibumetin för en stund sen och hoppas det ska hjälpa mot spännandet i mitt huvud.

Låter som ett oväder i min mage,är jättehungrig men allt som finns hemma känns bara blä.

Inte allra minsta lockande.

Hej I-landsproblem.



Förresten.

Spike vill göra en vlogg med mig men han vet inte vad vi ska prata om.

Så är det någon som undrar något gällande Spike & hans liv?

Typ intressen,livsmål bla bla bla.

Fråga på isf så kan vi spela in en video :)



Just ja,igår firade jag 3 år som rökfri.

3 år har redan gått,amazing.

Att jag inte tagit ett enda bloss på en analog cigarett gör mig rätt impad av mig själv.

Heja mig!



Nä,rörigt gnällinlägg känns det som så jag avslutar här.

Puss på stuss//HellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: Jag hsk tjej.

Det gör ingenting att du inte skrivit än :) läst din blogg länge så vet att du kommer skriva det i ett inlägg :) jag kan vänta :)

Svar: Det kommer :)
Starsprinkle

2017-01-20, kl 13:51:33
Skrivet av: Anonym

En fråga som jag tycker är ganska intressant är att veta Spikes syn på hur det varit/är att växa upp med en ung mamma, för du fick ju barn väldigt tidigt :)

Svar: Oh bra fråga :)
Starsprinkle

2017-01-20, kl 16:06:08
Skrivet av: Anonym

Holliooo fina du!
Jag undrar hur spike ser på droger alkohol mm
Och håller med föregående talare vill oxå veta hur han tycker det är att växa upp med ung mamma, min O skulle aldrig gå med på att vara med på film
Jag tycker du är grym Hella det har jag sagt förut men det måste sägas igen o igen..
Och du är en fantastisk mamma ❤️ Du är så otroligt värd den kärleken du hittat 💕💋 Angelica aka hulda5281

2017-01-20, kl 18:14:37
Skrivet av: Charlotte

- En fråga är när han själv vill bilda familj och få barn?

- Vad vill han göra i framtiden?

- Är LeeLoo världens bästa syster? :-)

- Vad tycker han om M?

- Vart vill han bo när han flyttar hemifrån?

- Vad gillar han i skolan?

- Vad gillar han att göra på fritiden?

2017-01-20, kl 19:52:27
Skrivet av: Anonym

Va tycker han om att leva utan sin pappa? Hur va kontakten mellan dom? Hur levde hans pappa? Finns de något spike tycker kunde göras annorlunda i deras relation? Hur vill han vara som pappa när den dagen kommer?

2017-01-22, kl 00:55:01


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0