Tonåringars förhållande,sex etc (svar i vlogg)

 



(Skrivna svar kommer,I promise)


//HellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: M

Alltså du är ju en dröm som tonårsförälder! Det är så viktigt att kunna prata om allt och finnas där för frågor och det fixar du galant. Sådan bra syn på allt har du!

Svar: Men åh,tack vad kul att höra.
jag tycker det är viktigt. :D
Starsprinkle

2017-01-14, kl 21:05:04
Skrivet av: Anonym

Låter du Kim uppfostras i öppenhet och frisinnad när det gäller sex? 🤔

Svar: Haha va?
Starsprinkle

2017-01-14, kl 21:20:37
Skrivet av: Erica L

Hur kommer det sig att inte du & Cim träffas och umgås?

Svar: För vi båda är helt socialt retarderade:)
Starsprinkle

2017-01-15, kl 00:25:03
Skrivet av: anonym

Men sicket svammel Skaffa jobb och egen en försörjning borde vara ditt viktigaste budskap Socialt retarderad är väl höjden av lathet Tror till 100 % du är ett varnande exempel sitta o röka inte bra heller du kanske inte vet men barna gör som du gjort inte som du sagt ;-P

Svar: Men cheeses,gå och ta några djupa andetag!

Och jag röker inte fyi.
Starsprinkle

2017-01-15, kl 17:47:40
Skrivet av: L.

Fan vilken klok, fin, prestigelös och omtänksam mamma du är!! Dina barn ska vara glada för den öppenheten ♡ Men musiken i starten var rätt störig hehe.

Anynom - läser du ens den här bloggen, eller drällde du bara förbi för att droppa en fördomsfull kommentar? Troll. Usch.

Svar: Tack tack fina du <3
Starsprinkle

2017-01-15, kl 18:35:26
Skrivet av: Charlotte - Plugga i vår? Jag har tipsen!

Väldigt trevligt med fler vloggar! Och väldigt bra tankar tycker jag - jag vet ju att Du och Cim är vänner och jag hoppas innerligt att mina barn får partners med vettiga föräldrar som man kan lita på och diskutera saker med!

ANONYM: Jag har aldrig sett någon skriva en hel kommentar utan punkter och kommatecken :-d Skärp dig och lär dig skriva för tusan!

Svar: Anonym verkar vara både heter & iq-fiskpinne
Starsprinkle

2017-01-15, kl 19:02:03
URL: http://pluggamedmig.se
Skrivet av: anonym

Okej! El-cigaretter eller vad det nu kallas ?? Onödigt och jag tycker nog man ska ha lite bättre ambitioner På tal om troll så använd kondom... så blir det inte flera varken troll eller icke-troll. Vad beträffar kommentaren är jag högskfint oleutbildad har jobb och är inte homofob Är gift och har välartade barn flera faktiskt . Kan skriva om jag vill .,

2017-01-15, kl 19:40:30
Skrivet av: Anonym

Elcigaretter onödig kostnad !! vad beträffar mig så kan jag skriva fint om jag vill är högskoleutbildad har jobb är icke homofob och gift o har flera välartade barn.! Du borde ha högre ambitioner för dina barn skaffa jobb vara självförsörjande
Socialt retarderad ett annat ord för extremt lat och stor i orden men liten på jorden ..som jag ser det ser ni man ska inte vara så förvånad i er lilla värld begriper jag att ni inte sett o hört så mycket

Svar: Men snälla lilla du,du har ingen aning om vad du pratar om.
Sluta fega bakom din skärm!
Starsprinkle

2017-01-15, kl 19:47:41
Skrivet av: anonym

Varken snäll eller liten och vet visst vad jag talar om. Bättre än du anar lilla gumman ;-P

Svar: Tydligen inte.
Det visar du otroligt tydligt i dina kommentarer.
Starsprinkle

2017-01-15, kl 20:42:04
Skrivet av: Erica

Men HellA, lyssna på anonym nu, hen är ju för bövulen "högskfint oleutbildad"! Take notes vettja ;)

Svar: Har skrivit upp det på ett A4 papper,röd text,ramat in och satt upp på väggen 😆
Starsprinkle

2017-01-15, kl 21:17:32
Skrivet av: Taisto

Finns ju ingen högskoleutbildning i världen som får en att sluta vara ett asshole

Svar: WORD!
Starsprinkle

2017-01-15, kl 22:00:37
Skrivet av: anonym

Ja Erica o Hella !!! Tala om IQ som en fiskpinne Det blev något fel fick in fint i högskoleutbildad !! Ta rätt och rama in, Tankeförmågan begränsad hos er vågar jag påstå mina rara små gummor som kan o vet allt och.
Högskoleutbildad gift 3 välartade barn Är ingen homofob Ni små gummor se ER om skaffa utbildning jobb och vägra låta skattebetalarna Hellas framåtanda utan problems Lycka Till !:thumbup:

Svar: Wow!
Starsprinkle

2017-01-15, kl 22:20:20
Skrivet av: Charlotte

Men alltså - det går inte ens att förstå vad ANONYM menar med sina förvirrade kommentarer!

1) Det blev något fel fick in fint i högskoleutbildad ???

2) Ta rätt och rama in ?????

3) vägra låta skattebetalarna ????

4) Hellas framåtanda utan problems ????

Alltså - jag skrattar ihjäl mig!

Svar: Jag fattar inte heller.
Hen behöver nog gå om högskolan.
Och vaddå inte homofob?
Vad har det med detta att göra?
Hahaha
Starsprinkle

2017-01-16, kl 10:20:55
Skrivet av: Erica

Varför i helvete dras homofob upp hela tiden?! Och "mina rara små gummor" tack men nej tack, jag är ingens.

Taisto la den här uppe, no more words needed.

Svar: Eller hur!?
Ja Taisto la den!
Starsprinkle

2017-01-16, kl 16:13:48
Skrivet av: a

hahaha anonym måste vara bra påtänd...

Svar: Verkar inte bättre ^^
Starsprinkle

2017-01-16, kl 19:55:54
Skrivet av: Charlotte

Haha - "homofob" - vem fasen är homofob? Och vad har det med saken att göra? Ingenting i vloggen eller här i kommentarerna handlar väl om homosexualitet? HAHA!

Svar: Exakt.
Hahahhha
Starsprinkle

2017-01-16, kl 21:24:01
URL: http://pluggamedmig.se
Skrivet av: Victoria

Så jävla korkat så att det blir roligt 😂

Svar: Totally ;)
Starsprinkle

2017-01-17, kl 01:39:42
Skrivet av: Erica igen

Du kanske inte behöver godkänna den här om det kan skapa osämja, men jag vill bara säga att du verkar så mycket finare som förälder. Såg hennes klipp med, och bara hur ni valt att svara på om förlovningen te.x, hennes "jag bryr mig inte" till skillnad mot ditt även om så åldersreferensen och inte alltid seriöst, så är du glad för dem. Samt, reglerna. Du verkar vara en väldigt chill morsa men som ändå har skinn på näsan. Creds!

Svar: Nejdå,tror inte det skapar osämja mellan oss.
Det är ju dina åsikter liksom,de kan inte jag bestämma över.
jag tror kanske att Cim inte riktigt tänkte hur hon svarade,jag vet inte riktigt.
Och tack :)
Starsprinkle

2017-01-20, kl 02:55:35
Skrivet av: Frida

Gillar dina resonemang kring tonåringar och sex. Tror inte heller att man kan hålla dem borta från sex utan behöver säkra upp att de är skyddade och upplysta. Way to go Hella! Du känns som en klok mamma :-)

Svar: Åh tack <3
Det värmer.
jag gör så gott jag kan.
Starsprinkle

2017-01-21, kl 16:00:42
Skrivet av: Cim

Till Erica.

Jag bryr mig inte om deras förlovning & det är sanningen. Gör det Hella till en "finare" förälder får du gärna tycka det. Star är 14 år & jag vet inte vad jag ska tycka annat än "ingenting" att hon är förlovad? Det hade varit annat om hon hade varit myndig, men när hon är såhär ung tycker jag inte att det betyder något alls. Sen vet jag inte om dom är tillsammans i många år - i sådana fall är det annat. Men 14 år? Nu inte sagt att jag är negativ mot ungdomarna, det är jag inte. Jag är bara neutral. :)

Sen är inte allt vad man tycker & tänker, är i vardagen osv, med i ev vlogg. Det är snabba svar på frågor från främlingar.... något att tänka på också.

2017-01-23, kl 11:48:56
URL: http://vonwowern.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0