Trötthet & möte.

Bäddade i soffan igårkväll,tänkte testa sova där för att se om ryggen skulle må bättre.

Varje morgon gör ryggen extra ont nämligen,sängen är nog för mjuk.

Men det gick inte att sova här i vardagsrummet iaf,höll på att bli tokig av ljudet från akvarierna.

Jag försökte länge ignorera pumparna/filtren,det är inte särskilt högt men jag kan verkligen inte sova när det låter.

Måste ha helt tyst och mörkt annars går det inte.

Blargh!



Gick in i sovrummet,lyckades slumra till en kortare stund och vaknar av att Snorre står och tuggar på en korg.

Kastade ut honom och två andra katter,stängde till dörren och fick slumra en liten stund till innan alarmet ringde strax innan 06.

Så jag har väl sovit 1 timma,högst två inatt.

Ughhh,vet knappt vad jag heter.

Vem är du?

Vem är jag?

*gäsp*



Skolan började igår tisdag för Spike,och idag onsdag för Leeloo.

Tillbaka till rutiner!

Skönt men jobbigt i början.



Jag hade möte nere på psyk hos min psykolog samt två kvinnor.

En från "coachingteamet" & en från "samordningsteamet",tror jag det hette.

De typ intervjuade mig och vi pratade om hur de kan hjälpa mig på vägen mot mitt mål - att komma ut i arbetslivet.

De var trevliga båda två men jag fastnade lite extra för den ena,henne ska jag ha kontakt med varje vecka typ.

Skräckblandad förtjusning inför detta men det är ett steg i rätt riktning.



Jag är impad av mig själv,att jag faktiskt tog mig till mötet trots att det sved i ögonen av trötthet.

*klapp på axeln*

Sen handla,hämta dammsugaren på posten och vandra hem i snöblandat regn + vind.

Lagom skönt...NOT!



Nu tänker jag dö i soffan.

//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Har läst inne hos mansondust och hennes frågestund där hon svarar på bland annat frågor om era barns relation :) skulle vara kul att höra det ur din synvinkel också. Regler, synen på sex i vilken ålder osv osv :)

Svar: Ja men absolut :)
Vad mer exakt är du nyfiken på?
Fråga fråga så svarar jag :)
Starsprinkle

2017-01-12, kl 19:38:27


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0