Inget andra försök.

Skriv inläggstext 


Här kommenterar du:
Skrivet av: Pia anonym

Gråt ut och Tacka gud sedan att du slapp undan denna hemska pojke blir aldrig man vuxen eller ansvarstagande familjefar Vad du behöver är en MAN med jobb och ordnad tillvaro/jobb /ekonomi så du kan leva ett live oberoende av bidrag och jobba för egen inkomst ge dina barn en bättre vardag och loven kan ni resa på Även om du själv håller tillgodo med lilla Hallsberg har barnen kanske som andra barn ett behov att se nåt annat Lycka till lilla människa ta tag i livet och lev fullt ut

Svar: Sluta läsa min blogg!
Sluta kommentera!
Du är patetisk!
Starsprinkle

2017-08-01, kl 00:18:10
Skrivet av: Pia anonym

Kanske det är Du som är patetisk Helen ... Du är väl mellan 30-40 år borde kunna fixa en bättre tillvaro för Dig och dina barn Man har ju som förälder en viss skyldighet eller hur ?? Menar inget illa bara du kunde lägga fokus på rätt och få inkomst och ett bättre oberoende liv Lycka till bli inte arg då jag kommer på en uppenbart öm tå :love:

Svar: Wow
Starsprinkle

2017-08-01, kl 00:27:55
Skrivet av: Jenn

Att bryta upp är alltid en av de värsta grejer man kan göra, även de gånger då båda parter är med på det. Det kommer göra ont och det måste få göra ont, men förr eller senare kommer smärtan att minska. Du har 2 barn som älskar dig och som har fina personligheter tack vare att de har en bra mamma som är sig själv och som är ett bra föredöme för dem :)

Men du klarar det här. Du har familj och vänner som backar och peppar dig <3

Svar: <3
Starsprinkle

2017-08-01, kl 03:58:48
Skrivet av: Charlotte

Pia Anonym: Men vilka obehagliga kommentar?! Vad vet du ens om Hellas liv? Eller ja, får iofs känslan av att du känner henne men då är dina kommentarer f-N ännu värre!

Kram Hella, this too shall pass!
Gråt och älta, krama dina fina barn och träffa vänner när du orkar!
<3


Svar: <3
Starsprinkle

2017-08-01, kl 04:03:27
Skrivet av: MLI

Men du Pia kan ju sluta med att kommentera Hellas blogg och sen ta och dra åt helvete, för allas trevnad. Okej? Bra.

Svar: <3
Starsprinkle

2017-08-01, kl 08:45:23
Skrivet av: Pia anonym

Omogna och självömkande personer sorgligt till 1000 i sig
Visa att det är lite kurage i Er Spotta i nävarna och gå vidare Mathias är inte värd att du sörjer så sjukligt Jag drar inte åt helvete men kan sluta kommentera bloggen I skolans värld där jag jobbar har barnen fått lära ett helt annat och vårdat språk och ja jag vet en del om era liv och Mattias Sjöholms Sträva efter något bättre ADJÖ o Lycka till

Svar: Haha nä men du önskar att du visste något om honom.
Starsprinkle

2017-08-01, kl 11:41:32
Skrivet av: Emmet

Pia om du jobbar inom skolan kan det vara bra att använda punkt emellanåt. Förutom att dina kommentarer är fruktansvärt elaka är de också otroligt jobbiga att läsa. Hoppas det inte är den elakheten du lär barnen i skolan!

Svar: Eller hur!
Starsprinkle

2017-08-01, kl 12:40:05
Skrivet av: Pia anonym

Du kan fråga dina barn? Man kan ha annan befattning i skolan än undervisande vet du ! Haft samma befattning i många år i olika skolors hälsoteam i vårt avlånga land makens karriär och även min gjort att vi flyttat
Även så jag känner M Bye Bye ;-P

Svar: Raring,jag vet du önskar att du kände honom...
Starsprinkle

2017-08-01, kl 13:34:59
Skrivet av: L.

Hella STAY STRONG!! ♡♡♡♡ Gråt och älta o allt fanskap som hör till... pressa ut smärtan. Håll ut ♡♡♡ du klarar dig igenom det här också!

Svar: Tack snälla <2
Starsprinkle

2017-08-01, kl 21:52:12
Skrivet av: Anonym

Klarar du att stå på benen igen efter att förlorat ett barn så tar du dig igenom detta också! You can. End of story. <3 <3 <3

Svar: Jodå jag vet det.
Det gör bara så förbannat ont.
Starsprinkle

2017-08-02, kl 10:26:45
Skrivet av: Snäll anonym

Pia anonym: Du är ju sjuk! Varför sparka på en människa som redan ligger?! Tycker synd om dig som verkar ha brist på empati. Håll ut Hella! Du fixar detta även om det gör så jävla ont 💕

Svar: Tack snälla <3
Starsprinkle

2017-08-02, kl 10:42:14
Skrivet av: Pia anonym

Jaha mycket ska man tåla. Sjuk är jag inte men innerligt trött på alla dessa man försörjer via skattsedeln Sparkar inte på Hella alls utan menar hon ska vara glad/tacksam hon kom bort från ett i längden destruktivt förhållande och ja jag känner dem båda två och kan därför säga så Visst gör det ont men det går över detta hör till livet ...Empati är inte att dalta utan försöka uppmuntra till bättre situation för egen del och de barn man satt till världen Lycka till Hella Res dig

Svar: Var det inte du som skulle skuta kommentera?
Och nej,du känner varken Mathias eller mig.
Sluta drömma.
Starsprinkle

2017-08-02, kl 11:28:20
Skrivet av: L.

Och Pia Anonym - bara sluta!! Kommentera inte här, läs inte, bara sluta lägga energi här. Du gör ingenting gott, även om du kanake menar det. På nåt sätt som jag inte begriper. Lägg din energi nån annanstans, lämna Hella ifred.

Svar: ❤❤❤
Starsprinkle

2017-08-02, kl 12:58:06
Skrivet av: Snäll anonym

Om du känner båda, varför inte ge dig till känna? Eller du vågar inte stå för det du skriver just för att det är så ruttet?! Och vill man uppmuntra någon så får man ha lite känsla för timing och inte gå på som en ångvält när någon är på botten!

Svar: Jag har erbjudit hen att komma hem till mig men nope,för mycket av en ynkrygg
Starsprinkle

2017-08-02, kl 13:15:54
Skrivet av: Pia anonym

Svaret är enkelt pga sekretess som råder i skola vård o omsorg så kan jag inte skönja mitt rätta namn !! Hella jag har aldrig sagt jag skulle sluta kommentera :love:

Svar: Hahaha lägg av
Starsprinkle

2017-08-02, kl 14:19:25
Skrivet av: Charlotte

PIA: "Pga av sekretessen"???
Jag dör - menar du att sekretessen för skolan även gäller vilka som jobbar där?!😂😂😂

Svar: Eller Hur!
Jag fnissade när jag läste det 😁
Starsprinkle

2017-08-02, kl 20:45:30
Skrivet av: Snäll anonym

Vad du gör på din fritid har ju för fan inget att göra med ditt jobb och sekretessen! Har du rökt på eller du är bara korkad ändå.

Svar: Bra fråga!
Starsprinkle

2017-08-02, kl 23:09:01
Skrivet av: Pia anonym

Vissa yrken är sådana. Från Skåne upp till Haparanda
och gäller foe ever
Var glad om du inte fattar Snäll anonym
Hella ! Du vet ....Fnissa på du .....;-P

2017-08-03, kl 10:45:02
Skrivet av: Anonymous

Förmodligen menar denna Pia att hon begår sekretessbrott genom att gå på dig här privat. Exempelvis kanske hon jobbat på dina barns skola/skolor eller något. Läskig person dendär pia anonym. Skulle polisanmäla om jag var du, stalking är ju faktiskt olagligt om man beter sig som pia anonym gör och gör påhopp konstant på dig och ditt x.

PS. Jag tycker du är grym som tar hand om dina barn så bra trots psykisk ohälsa.

Svar: Tack snälla du <3
Mina ungar är liksom skälen till att jag kliver upp överhuvudtaget
Starsprinkle

2017-08-03, kl 13:27:08
Skrivet av: Snäll anonym

Ja verkligen en otäck typ den där Pia. Vansinnigt om hon jobbar på skola! Sjuka människa...

2017-08-03, kl 15:46:53
Skrivet av: Pia anonym

Känner INTE Hellas barn alls men känner till Hella
kanske hon känner igen mig ?? mitt namn är Pia J Andersson dock så jobbar jag inte längre är pensionär Endast välvilja gentemot Hella som möts av idel motgångar och idioter Bra med barnen men det kan ju alltid bli bättre Anonymous kanske ska undvika dra förhastade slutsatser Lycka till allihopa ungdomar från en egentligen snäll tant som ni misstolkar Jag bor i Svennevad :love:

Svar: Jag har inte den blekaste aningen om vem du är,om du har namnet du säger.
Starsprinkle

2017-08-03, kl 17:32:29
Skrivet av: Anonym

Men alltså Pia! Hur ska du ha det? Jobbar du eller är du pensionär? Nu har du nämligen skrivit båda delarna, ena stunden heter det att du jobbar och i nästa är du pensionär... ditt otäcka troll! Stick!

Svar: Och ena stunden känner hon mig,nu känner hon TILL mig.
Starsprinkle

2017-08-03, kl 21:00:11
Skrivet av: MLI

Pia, ditt vidriga troll. Fortsätt du då som du gör nu, så kommer du att bli polisanmäld. Var så säker.

2017-08-03, kl 21:30:15


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0