Zora's födelsedag.

Igår den 28e juli så var det Zora's födelsedag.

Hennes tolfte födelsedag!
Shit,12 år har gått!
Det känns som ett helt annat liv och många gånger är det svårt att faktiskt förstå att jag förlorat ett barn.
Hon var nästintill färdigbakad,mer hull bara,samt att skallbenet skulle växa ihop lite mer.
Det är skönt iaf att jag inte är ledsen,alltså att jag inte sörjer,om ni förstår hur jag menar?
Jag bara undrar lite extra intensivt varje år hurdan Zora's personlighet skulle ha vart,hur hon skulle sett ut,vad hon skulle haft för humor osv.
Lilla skruttan min ❤

När vi åkte hem från sjukhuset då för 12 år sedan så fick vi bland annat med oss ett ljus,det är tydligen ett dopljus men det är saksamma.
Varje år på hennes födelsedag tänder jag det ljuset en liten stund,och bara då.

Zora Leeloo Chain 28/7 - 2005.
Efterlängtad,saknad & älskad.
Då,nu & för evigt.



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0