Tack :*

Tack för pushen 'anonym'.

Ibland (läs:oftare än jag vill erkänna) behöver jag en liten push för att få vad det nu kan vara gjort.

Nu är klockan så mycket & vi ska upp tidigt imorgon bitti,dagen har gått fort och jag har haft fullt upp men jag ska verkligen anstränga mig för att få lite bloggande gjort imorgon.
Skriven blogg är bättre än vlogg (videoblogg) eller?

Har ju vart sjukt dålig på att blogga sista tiden så jag har allt möjligt att berätta.

Dröm sött//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Väntar på dagens inlägg ;)

Svar: Jag håller på 😉
Ska försöka bli klar idag ^^
Starsprinkle

2017-06-19, kl 18:57:55


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0