Sjuklingsbabbel.

 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Hej!
Får man fråga varför du har tagit av dig ditt halsband? Fick inte du det av han som du är tillsammans som en symbol att du var hans? Eller har jag förstått det hela helt fel? 😊

Svar: Nej du har förstått det helt rätt :)
Jag kämpade _länge_ med halsbandet men fick till slut ge upp,jag får sådan otrolig klåda av metalldelarna nämligen.
Testade att tejpa över,att lägga på typ 56774 lager nagellack etc men min kropp reagerade ändå.
Min nickel allergi är rätt kraftig tyvärr.
Vi letar efter ett annat halsband :)
Starsprinkle

2017-05-10, kl 15:35:39


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0