För 11 år sedan.

Ja idag för 11 år sedan ville Leeloo komma ut i världen,3 veckor för tidigt.

Trots att hon hade bråttom så tog det en evighet att klämma ut henne,min kropp ville inte samarbeta.
Jag trodde jag skulle dö där ett tag,det var horribelt och en tjock blodstråle sprutade rätt ur mig medans jag låg där och skrek.
Usch,det skulle jag aldrig göra om.
Det påminde om "Stockholms blodbad" fick jag höra och senare samma dag tippade jag av medans jag satt på toaletten.
Vaknade upp av att de satte kanyl i mig och gav mig blod då jag hade förlorat en hel del.
Morgonen dagen efter höll vår nyfödda lilla skrynkliga Leeloo på att dö.
"Jaha,nu dör hon också" var det enda jag kunde tänka med Zora färskt i tankarna.
Leeloo slutade andas,hon hade tydligen svalt massor av mitt blod.
En sköterska tog henne och sprang ut i korridoren snabbt som sjutton,det kom fler sköterskor springandes samt en eller två läkare.
Här är minnet suddigt,både jag och H var i sådan chock,vi skulle förlora vårt andra gemensamma barn med,det var vi övertygade om.
Jag är SÅ glad och SÅ tacksam att vår lilla tjej klarade sig,att sköterskorna och läkarna kunde rädda henne.
Usch,jag mår lite illa bara av att tänka tillbaka på detta.
Samtidigt påminns jag om att jag ska beställa hem journal från förlossningen för det har jag fortfarande inte gjort.

Leeloo Chain Angelina Starchild,en fantastisk tjej med stor personlighet,som man får se när man lärt känna henne ordentligt.
Rolig,försiktig,knasig och kärleksfull <3

Hon har haft en fin födelsedag och är jätteglad över presenterna hon fick,det gör mig superglad!
Vi firade henne i eftermiddags när Spike kommit hem från skolan,sen blev hon firad av H + familj några timmar.
Nöjd tjej :)

Nu ska jag avlida lite.
Puss//HellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Snygga skor jätte söt tjej❤️

Svar:
Starsprinkle

2017-11-16, kl 16:07:32


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0