Bittermulla.

Superpositiv peppande video.




Not!

- Ryggskottsgnäll

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Kortsiktigt: sök vård!!!
Långsiktigt: MEDICINSK YOGA och CBD-olja! Jag lovar, det funkar. Kram

Svar: Jag är rädd att det ska kunna visa på thc.
Även pyttelite tolereras inte.
Starsprinkle

2017-10-14, kl 16:51:25
Skrivet av: Anna

Det går ju att söka annan vård.
Jag fick ryggskott förra året som höll i sig i över 14 dagar, varav 4-5 dagar kunde jag inte gå utan stöd från någon annan.
Jag fick i första omgången voltarenspruta och starkare Ipren när det inte hjälpte så blev det till akuten med ambulans och därefter morfintabletter. Sök hjälp, inte meningen att du ska ha ont. Ryggskott är fruktansvärt. Jag har fått båda mina barn utan smärtlindring men ryggskottet var mycket värre.

Svar: Åh fy farao,stackare! Så intensiva var mitt första och andra ryggskott. Jag låg bara och grät,kunde inte ta mig till toa utan att morsan och killen fick dra med mig.
Starsprinkle

2017-10-14, kl 23:42:58
Skrivet av: Anonym

Jag har beställt hem teststickor för thc.. kan återkoppla till dig om det visar positivt. Och OM det skulle göra det skulle det ändå visa att det är CBD på analys.. cbd är inte olagligt! Det har iaf hjälpt mig något otroligt. Det är så stört att man ska behöva oroa sig för positiva urinprov när man tar ett lagligt och fungerande kosttillskott 😯

Svar: Eller Hur!
Det skulle jag uppskatta om du gör. Jag har cbd olja hemma men ej vågat testa det eftersom man via psyk måste visa att man är drogfri.
Starsprinkle

2017-10-15, kl 20:30:00
Skrivet av: Anonym

Måste du uppvisa för psyk att du är drogfri? :o

Svar: När man äter adhd medicin så ja :)
Starsprinkle

2017-10-26, kl 23:38:29


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0