Premiär och kaskadspyor.

Ååhhh! Nu ikväll var/är det säsongspremiär av "The walking dead" i usa,det betyder att vi här i Svärje kan se det imorgon.

Gaaah,som jag väntat & längtar!
Bättre än att träffa en gammal vän ffs 😉
Det ska bli väldigt spännande och intressant,med tanke på trailern.

Så var denna helgen slut,imorgon ringer alarmet okristligt tidigt igen.
Kaffebryggaren är "laddad" så det bara är att trycka på knappen.
Jag är för död på morgnarna för att ställa mig och fylla på med vatten och kaffepulver.
Det var någon dag här i veckan som vart då jag hällde upp i muggen och det såg så fel ut,det tog några sekunder innan det kopplade att jag glömt hälla i pulver.
Mmm varmt vatten,gott,nej.
GÄSP!

Helgen har vart rätt lugn och skön,bortsett från ilskan gentemot vissa människor som jag är så SANSLÖST trött på,vill bara kaskadspy på dem.
Inte för att det gör något bättre men ändå.
Men ja,bortsett från det så...
Hållt på och grejat med diverse här hemma,det är mysigt att gå runt och greja i hemmet.

Nu ska jag ta bort kattbajs.
Pöss//HellA 


 


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0